Gå til innhold

Need For Speed Underground

Anbefalte innlegg

Tidligere hadde jeg et innlegg om "catch-up" systemet og det fungerer F### med så dårlig. og det gjør det fortsatt...

Det jeg egentlig skal klage på er at virker som bilene kjører på skinner, de holder mye høyere fart gjennon svingen enn meg, selv når jeg kjører samme spor som de i svingen, da går det rett i veggen, men de andre bilene sitter som støpt gjennom svingen.

Og når de kjører rett i en bil så (Les: mitt i fronten) kjører de videre men mye lavere fart....

"Reset" knappen funker ikke før bilen har kræsjet-/rulle rundt ferdig. noe dritt.

Trafikken gjør alt for at du skal mislykkes.... Men pc styrer bare unna de....

Har slitt nå med 87 bane så lenge at det ikke lenger er noe gøy... spillet har mistet gleden!

Edit: Overskriften har blitt rettet

Edit: Overskriften har blitt rettet igjen..

Endret av Jan E.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det heter NEED FOR SPEED ikke nedd for speed :)

Sorry folkens... Mente Need For Speed. Tror ikke jeg kan få noe hjelp her nei. Men var bare litt irritert på spillet så jeg bestemte meg for å lage dette innlegget fordi det er helt sikkert noen andre som har samme problem! Jeg fikk også et tips her eller to, så det var ikke bortkastet...

Det jeg har skjønt, så lenge du oppgraderer bilen med nye deler følger de andre etter....

På drift så må det til et par svinger før motstanderene klarer å samle poeng. Sikkert pga 4-hjuls trekken...

Et godt tips...: Bruk Mazda Miata MX 5, eller Nissan 350Z (bakhjulstrekk begge 2) De er bare konge på drift!!

Lenke til kommentar

Er vel ikke det at det er så veldig dårlig egentlig, er vel mer bare at jeg trodde det skulle være så mye mer. Hadde sett for meg ett spill der var lagt litt vekt på trimming av biler. Ikke bare velge mllom en masse deler som helt like bortsett fra navnet....

Lenke til kommentar
Vis du hadde lest ahpadt så er det ikke det som er problemmet, men "taigjensystemet" er for usannsynelig.. men men.. spill det på lan :p mye mer fun

må bare si at NFSU er myere gøyere på LAN (last ned patch) Og spillet er gøy når man vinner, men det er trafikken som gjør sitt beste!!

Muligens RX-7 er bedre, smaken er som baken - den er delt i to!

Ingen spill er perfekt.... Men husker tilbake i den tiden jeg hadde NFS 2 SE. Det var et konge spill. dårlig lagd men det var et spill man aldrig ble lei av... (hvor får jeg lastet det ned) Og hvor er NFS 1? eller har det et annet navn....

Need For Speed Unleashed er bare konge. ET spill som aldrig dør ut, kan spilles på XP. (støtter ikke helt dagens grafikk kort pga at det blir feil i skriften. Det er vel en patch til det men hvor?)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte at catch-up skal være et problem. Hvis man vet hvordan man skal kjøre banen og har en god bil, skal det ikke være noe problem å holde motstanderne 3 sekunder bak til enhver tid. Har mistanke om at det er mange elendige racere som skylder på spillet fordi de ikke får det til noe særlig. At man må kjøre en bane mange ganger før man kjører den bra er bare fint. Selv om porche unleashed er et veldig bra spill, synes hvertfall jeg, at det blir helt ødelagt av dårlige motstandere når man spiller single player.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...