Jonhoo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Jeg har nettopp bygget ny PC, oppsettet finner dere her. Jeg fikk først et defekt HK fra komplett som jeg sendte i retur, og jeg fikke et nytt, defekt det også hovedkort tilbake. Jeg sendte inn hele PC'en til komplett og ba dem fikse den, noe de også har gjort, så nå virker den, men diskettstasjonen er veldig "rar". Lyset lyser hele tiden, uansett om det er eller ikke er en diskett inni. Hvis jeg prøver å åpne en diskett, kommer det opp en feilmelding som sier: "Sett inn en diskett i Stasjon A". Veldig irriterende ettersom jeg bruker en del disketter. Noen som har et forslag til hvordan jeg kan reparere den? PS: Alle ledningene bak er festet ordentlig og på riktig sted. Endret 19. februar 2004 av Jonhoo Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Snu floppykabelen. Det er nesten sikkert den som står feil vei. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Er det ikke bare mulig å sette den inn en vei? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Nei den kan settes feil vei oppe ved floppyen. Er litt usiker på hvordan det er på hovedkortet. Men uansett at lyset er på hele tiden er gjerne typisk feil når kabelen er snudd. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Fikset det nå, det var floppykabelen som var feil vei. Takk! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Hyggelig å kunne hjelpe Endret 20. februar 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Dobbelt Post Endret 20. februar 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå