Howard B Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Tenkte jeg skulle skaffe meg webområdet, men er veldig usikker hva hva jeg skal velge til en gunstig pris. Har lest igjennom en del forum innlegg angående webhoteller, men ingen har nevner Surftown. Noen her som har erfaring med Surftown ? Lenke til kommentar
zecco Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ingen erfaringer me dem. Men du kan jo sjekke ut www.webiglo.com Fine pakker og greier priser Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Så det er altså ingen som kjenner til Surftown? Bør kanskje holde meg unna da.. Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Jeg anbefaler: Servetheworld God stabilitet, gode linjer (levert av Worldcom til dem) Må nevne at jeg kjenner en av deres tekniske personale og han er dyktig og en kar som kan få ting til å funke. Websidene deres er litt amatørmessige, men de er et bra firma med mange fornøyde kunder. Et annet er: Webonet Disse er også meget dyktige. Kanskje ikke så billige som ovenevnte, men med et større utvalg av produkter, samt bedre konfig verktøy. Kjenner også her en av de teknisk ansvarlige og kan innestå for den tekniske kapasiteten deres. Meget god support og utrolig dyktige på krevende kunder som vil ha mer enn bare en html "oppbevaringsboks". Kapasitetsmessig så har de færre kunder enn Førstnevnte, men større linjer totalt sett. Mye bedriftskunder i deres kunderegister. Begge er seriøse med god historikk, så de er trygge valg for deg. Endret 19. februar 2004 av Hawkie Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg anbefaler: Servetheworld God stabilitet, gode linjer (levert av Worldcom til dem) Må nevne at jeg kjenner en av deres tekniske personale og han er dyktig og en kar som kan få ting til å funke. Websidene deres er litt amatørmessige, men de er et bra firma med mange fornøyde kunder. Jeg lot meg lure av slike uttalelser, men jeg fraråder deg å kjøpe webhotel hos servetheworld. Elendig treg og ustabil mysql server, og et kontrollpanel som er nesten ubrukelig, pga treghet. Support bruker ca 1 døgn på å svare på e-post, og svarene er som oftes svært korte. Hvis ikke du har tenkt å bruke mysql kan det sikkert funke bra. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ikke bruk Webdeal. Har brukt de en stund og de er ustabile. De har ingen admin av domenet heller. (Kun mailadmin og phpmyadmin) Prøvd domeneshop.no ? disse virker bra. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Xmac.no Kan jeg anbefale deg. Har et domene der nå (TCPA.NO) og er veldig fornøyd der. De har også Cpanel (genialt kontroll panel), og MySQL og PHP støtte. Ubegrensen med Subdomener og mail addresser. Også er de ganske billige imo. 125MB webserver 1GB overføring per måned 20 kroner måneden 350MB webserver 2GB overføring per måned 49 kroner måneden Lenke til kommentar
knutie Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ta gjerne en titt på http://host1.no Lenke til kommentar
Elan Branler Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 ...eller Domenetorget.net 25 ,- per månad for 250 MB lagring og 2500 MB trafikk. .com Domene inkludert! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 B-ONE koster 20 per måned for 250 MB lagringsplass, MySWL, php, asp, så mange mailkontoer du vil og ubestemt trafikk. Lenke til kommentar
lindqvizt Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) finner bare steder som selger webhotell + domene.. er det noen som vet om noen billige leverandører av kun domene? altså at det peker videre til en annen adresse.. Endret 25. februar 2004 av lindqvizt Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 http://www.xeromedia.net Lenke til kommentar
Pc-løven Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 HEy. Det er en del firmaer som har mange MEGET gode tilbud på www.qxl.no Dette finner du under data og hardware-domenenavn Dette er et produkt du kjøper. Det er mange som kan bestille. Jeg har selv bestillt der, av Easyisp. Lykke til. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ta gjerne en titt på http://host1.no Jeg så litt på sidene til host1.no og å prøvde å finne betingelsene til dem, er de på hjemmesidene deres en plass? (jeg lure på om du kansje viste det, siden du har skrevet litt om firmaet i andre tråder) jeg har domenet, men har ikke fått server enda. trenger e-post og plass (skal være en del bilder, så kan ikke bruke B-one sin, grunnet 6. BrukDet er ikke tillatt å ha større me ngder filarkiver liggende til fri download eller visning uten en forutgående avtale med B-one ApS. Hensikten er å ikke fungere som en ekstern harddisk for lagring av datafiler som zip, MP3, jpg, etc., men som fremvisnings- / salgsområde for bedrifter og private. Det skal være for offentlig bruk, men kan hende B-one er uenig i dette. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Takker for alle svar mye interessant her som jeg må skikke nærmere på. Host1 eller b-one ser bra ut, men jeg får ta en titt på qxl før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 finner bare steder som selger webhotell + domene.. er det noen som vet om noen billige leverandører av kun domene? altså at det peker videre til en annen adresse.. domeneshop.no har gode pakker både hvis du kun trenger domene (med peker til egen server) eller med webhotell. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) jeg prøvde å finne host1.no i brønnøysund, jeg fant de ikke. noen som vet? *glem det, fant det. Endret 26. februar 2004 av hageby1 Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Anbefaler også xmac.no.. men tilbudet som blir referet til over er ikke det som står på sidene deres nå. Jeg har en 15 sider hostet hos dem nå og er veldig fornøyd. For 49 kr i mnd får du 400MB plass 5 GB trafikk cPanel kontrollpanel Ubegrenset e-post/sql Samt muligheten til å ha flere domener på 1 konto, noe som er veldig kjekt dersom man driver med webdesign og selger løsningen videre Sparer masse penger på det.. Så langt har jeg ikke opplevd noe spesielt av nedetid. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Gidder noen se litt på hesby.net ? Er dette unormalt høye priser som kan skaffes mye billigere andre plasser eller er det jeg som ikke skjønner dette helt? Eventuelt, hva er det som er bra med disse? Compac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå