Deathie Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Lurte litt på spillet Panzer Dragoon Orta.. Det har fått så sinnsykt bra kritikk at jeg vurderer veldig sterk å kjøpe det.. Tenkte jeg heller skulle spørre dem som faktisk spiller spillene i steden for å høre fullt ut på kritikerne.. Noen som har noe positivt/negativt å si om spillet? Verdt å kjøpe? Takker for svar! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Spillet er bra grafisk og, unnderholdene. De snakker kinesisk eller japansk, men det gjør egentlig ikke så mye. Personelig, ble jeg skuffet over det. Men jeg har synest at nesten alle spillene idet siste har skuffet. Utenom det at de snakker japansk er spillet litt kort, men det tar seg opp på allt ekstra greiene, blant annet et tidligere spill. Alt i alt er det et bra spill og er å anbefale Endret 19. februar 2004 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Spillet er bra grafisk og, unnderholdene.De snakker kinesisk eller japansk, men det gjør egentlig ikke så mye. Personelig, ble jeg skuffet over det. Men jeg har synest at nesten alle spillene idet siste har skuffet. Utenom det at de snakker japansk er spillet litt kort, men det tar seg opp på allt ekstra greiene, blant annet et tidligere spill. Alt i alt er det et bra spill og er å anbefale Hvor lang tid brukte du å runde det? Hvor lang tid tok det før du ble lei det?(hvis du er lei) Noen fler som har formeninger om dette spillet? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Du fikser det på en helg. Jeg ble ikke lei av det, det er bare at jeg ikke har vert keen på noen spill i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå