dan2003 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Lurer på å kjøpe meg nytt kamera og lurer på hvilket kamera som passer for meg. Det bør ha minimum 3 mp. og bør ha en god del zoom. min. 4x Jeg tar for det meste kun utendørs foto. Tar mye bilder av sjøen og båter. 90% av bildene jeg tar ser jeg på PC. Synst også at kameraet bør vere bra å ta bilde med i mørke omgivelser. Når det gjelder pris, så bør det vere under 6000,- (eller?) Kameraet må ikke vere så fryktelig stort, mindre enn f.eks. Fujifilm S7000 Har nå et Fujifilm A303 som jeg føler har blitt alt for simpelt og føler at det ikke duger til den type fotografering jeg driver med. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
dan2003 Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Er Pentax Optio 450 eller Pentax Optio 555 et bra valg?? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Optio 555 tror jeg er et fint kamera. Men til sjøfotografering vil det være fint å ha en kraftigere vidvinkel, til båtfotografering en kraftigere tele. Digitalt speilrefleks gir best bilder, men er stort og dyrt. Nye Canon Pro1 burde passe ganske greit, men dette er veldig dyrt. Andre alternativer kan være Minolta Dimage 5/7/A-serien, men dette er igjen relativt stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå