baRs Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Har tenkt å ha logoen til siden vår i bakgrunnen på brødteksten.. Den er "fade'et" og fungerer fint under vanlig skrift... Hvordan skal jeg gjøre dette? hvis jeg bruker <td background="logo.jpg"> blir den loop'et nedover.. vil bare at den skal vises 1 gang.. hjelp.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Bruk CSS til dette, inline eksempel: <td style="background: url(bilde) no-repeat top left">.. f.eks Lenke til kommentar
Vonbo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Vet ikke om jeg skjønner spørsmålet ditt, men prøv å tilføye p {background-repeat: no-repeat} Dette tror eg gjør at bildet står "stille" hele tiden... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Bruk CSS til dette, inline eksempel: <td style="background: url(bilde) no-repeat top left">.. f.eks om du bare vil at bildet skal vises som bakgrunn en gang skal det funke med no-repeat Lenke til kommentar
baRs Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Bruk CSS til dette, inline eksempel: <td style="background: url(bilde) no-repeat top left">.. f.eks Akkurat det jeg var på jakt etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå