atrax Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 For de som vurderer www.b-one.dk, skygg unna! En kamerat bytta nylig fra b-one til www.surftown.dk, og merka en enorm ytelsesforskjell. Surftown er forresten også billigere! Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg tok get-one til slutt. Virka seriøse og billige. Så liker jeg at de er fra Norge!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 gi tilbakemelding om erfaringene dine med de etter en liten stund da Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Så liker jeg at de er fra Norge!! De har en norsk side også, men de svarer på dansk... Lenke til kommentar
Get-one.net Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Hei! Tenkte jeg skulle skrive noen svar her: Du kan registrer domene, webhotell, eller begge delene. Webhotell 200Mb til 9,- per mnd, kan registreres av firma og privat personer. Gjelder forøvrig alle våre produkter. Dersom vi har svart med så mye skrive feil, at noen tror vi er dansk kan vi ikke annet enn beklage. Vil ikke poste for mye reklame, men dersom det er noe som noen av dere lurer på, er det bare å skrive mail, eller spørre i vårt forum på vår hjemmeside Get.one Endret 20. februar 2004 av Get-one.net Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 ^^ en kjekk måte å reklamere på! Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg driver å fikler med macromedia nå...synes det er greit nok. Men skulle hatt noe som var enda enklere. Er mye å sette seg inn i der..... Er det noen som kan anbefale noe?? Hva er DW forresten? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg driver å fikler med macromedia nå...synes det er greit nok. Men skulle hatt noe som var enda enklere. Er mye å sette seg inn i der..... Er det noen som kan anbefale noe?? Hva er DW forresten? Enklere? Hm.. FrontPage? DW? Dreamweaver kanskje? Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Hehe selvfølgelig.....dw jaja frontpage....har du brukt det? Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hehe selvfølgelig.....dw jaja frontpage....har du brukt det? PoleCat har laget dette med FrontPage og Photoshop Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hehe selvfølgelig.....dw jaja frontpage....har du brukt det? Før ja, men Dreamweaver er best i følge meg. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 hvilken version av dreamweaver er best? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 hvilken version av dreamweaver er best? Nyeste er vel MX. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 MX 2004 er best... selv om jeg ikke bruker det.. holder meg til gratis: HTML-Kit... hmm, jeg nevner det jo i hvert eneste innlegg det er snakk om editorer.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 MX 2004 er best... selv om jeg ikke bruker det.. holder meg til gratis: HTML-Kit... hmm, jeg nevner det jo i hvert eneste innlegg det er snakk om editorer.. Kan trøste deg med at jeg bruker "notepad" Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hehe, notepad er greit det også, men jeg liker HTML-kit fordi det har farger på koden, så det blir enklere å se om man har glemt å lukke tager f.eks... men notepad er grei for småendringer, men det mangler preview også.. man må liksom åpne siden for å se på endringene.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) nå sporer vi helt av her, men jeg må bare opplare: "notepad" er ikke det samme som notepad. Legg merke til fmutene Bruker seff syntax highlighting! Når jeg uansett tester siden min i tre fire browsere hjelper det ene lille vinduet i HTML kit meg veldig lite gir meg med ot nå - ta det i kafeen Endret 21. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Bluefish er meget bra. gedit er ikke så gale det heller! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 overføring, er det antall mb jeg kan legge opp på serveren i løpet av en mnd ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 overføring, er det antall mb jeg kan legge opp på serveren i løpet av en mnd ? Som kan hentes ned av andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå