Papir Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg prøver å åpne siden www.is82.com, men får opp en melding om at "Siden kan ikke vises, Finner ikke server eller DNS-feil". Det virker som om nettleseren starter å åpne siden men så "ombestemmer seg". Jeg har prøvd både Opera og IE6. Når jeg prøver å åpne siden gjennom f.eks www.anonymizer.com kommer siden derimot opp. Jeg vet at flere andre har åpnet siden uten problemer. Dette skjer med et par andre internettsider også, men ellers går det uten problemer. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Problemer i lmhosts fil kansje, eller problemer på din DNS server, prøv å kjør "nslookup DOMENE" i command og se på den eventuelle feilmeldingen. Lenke til kommentar
Papir Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Får en melding om tidsavbrudd, "DNS request timed out. timeout was 2 seconds" Lenke til kommentar
knutie Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Kommer du inn på en "cpanel" side her http://66.98.220.125? Isåfall er ikke dns oppdatert hos din ISP. Lenke til kommentar
Papir Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Nei jeg kommer ikke inn på den siden. Hva kan man gjøre med det? Har Telenor 1024 linje.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå