Gå til innhold

Hvor mange mb (eller kB)

Anbefalte innlegg

Som topic tilsier.

Hvor mange mb laster du ned pr mnd paa GPRS ?

Jeg har lastet ned rundt 7-8 mb pr mnd de siste mndene .. (3 mndene)

Og hva bruker du dette til ?

Jeg bruker det til mye wap surfing, agile messenger, World mate oppdateringer, epost etc ..

Og hvilken mobil har du ?

Har Nokia 6600 og sjefsmobilen T610

Endret av bergetun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
et par mb i måneden. Avhengig av hvor mye mail jeg bruker. Men det er ikke før jeg kobler opp laptopen via gprs at de virkelig begynner å fly.

Men det er ikke jeg som betaler så det bryr meg ikke så mye :thumbs:

T610

Vet jo at jeg betaler for dte jeg laster ned, men det avr masse tull med den og sånn..

Lenke til kommentar

Bruker GPRS mye. Januar nesten 36mb. Hittil i februar: 16,01. Mesteparten av dette er fordi jeg spiller Norwegian Mafia og når jeg er på jobb så sjekker jeg hvordan det går via Opera/mobilen. Koster altfor mye med "datatrafikk" i dette landet. Nå er samtale prisene/sms prisene blitt ganske lave så nå er det på tide noen av opperatørene gjør noe med gprs prisene

Lenke til kommentar

Med min søte p900 laster jeg ned rundt 20 megabyte i måneden, og har ett Buisness talk abb hos netcom, med GPRS storbruker. Noe som gjør at jeg KUN betaler 200 kroner opptil de 20 første megabytene per måned. Og siden jeg bruker dette fast, lønner det seg ganske bra.

Er du en av de som ikke bruker gprsen jevnt over, så er det nok ingen god ide, iogmed at du alltid vil få regning på 200 spenn om du har brukt 0,1 kb, eller 20 megabyte. Alt over 20 megabyte betaler jeg 15 kroner per megabyte for.

Brukes både til litt wap surfing, mye e-post mest i lag med laptopen via bluetooth, og til msn, irc og det meste som faktisk går via telefonen :p

Lenke til kommentar

på litt under 2 mnd har jeg mottat 60 mb og sendt 15 mb sier min Siemens SX1. Hvordan dette kan være sant skjønner jeg overhodet ikke, hvis ikke mobilen min ble misbrukt når den var på reperasjon eller noe slikt.

Jeg har nemlig ikke surfet mye (men litt) og vært på Messenger noen timer til sammen.

Altså helt uforståelig for meg at den mener totalt bruk er 75 mb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...