Gå til innhold

Test av Sony DSC-T1?

Anbefalte innlegg

Når kan vi forvente å se en test av Sony DSC-T1 her på akamera.no?

Regner med at undertegnede ikke er den eneste som er nyskjerrig på dette kameraet.. Er det verdt å punge ut nå - eller kommer det enda mindre kameraer med akseptabel billedkvalitet, optisk zoom, fet LCD etc. i nær fremtid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på Elkjøp og kjøpte det for 5395,- ganske bra butikk med tanke på at nettbutikkene må en ut med frakt! Men uansett, jeg snuste litt på exilimex z4, men falt for det kameraet. Deilig og stor skjerm, og ikke minst bildekvaliteten er veldig bra! Kan absolutt anbefale dette knall kameraet! : :thumbs:

Lenke til kommentar

Bra deal det! Men på web koster det 5495, i hvilken butikk var du?

Det er LCD-skjermen som frister meg mest... Er den like god i dagslys som i mørket? Og er det den største på markedet, uansett klasse? ;)

Det eneste jeg er litt skeptisk til, foruten prisen, er om kameraet er lite nok. Jeg synes IXUS kameraene er for store. Jeg vet at dette er mindre, men jeg hadde egentlig drømt om et kamera man virkelig kan ha i bukselomma.

PS! Har du testet blitzen? Føler at denne lett kan gi røde øyne iom. at den er så liten og har så liten rekkevidde...

Endret av jolly
Lenke til kommentar

En test av T1 fra akam er like om hjørnet. Ang. størrelsen så bør du tasse deg inn i en butikk som selger det og se det selv. Hvis noe kamera (som tar bra bilder) skal passe i lomma, så må det være T1. Men husk å ikke legg det i samme lomma som nøklene, for de tar fort kverken på den store skjemen... ;)

Lenke til kommentar

utolig spendt selv jeg på test av dette.

Har alltid hatt en intern konkuranse med en kollega om å ha det hippeste av det hippe, og for noen uke siden kjøpte jeg meg et z-4 (som jeg er meget godt fornøyd med). Dere kan jo da gjette hva han troppet opp med på jobben i dag...

For øvrig er jeg lite imponert over sony som produsent når det gjelder deres LCD monitorer...

Gleder meg til en test av dette kameraet her på akamera.

Vil også bare skryte litt av akamera, som gjør meget bra tester. Jeg har ikke spesielt peil på kameraer, men en kompis er proffesjonell fotograf og han sier at testene til akamera er i verdenstoppen. Forøvrig er jeg også meget godt fornøyd!!!

Lenke til kommentar
... og for noen uke siden kjøpte jeg meg et z-4 (som jeg er meget godt fornøyd med). Dere kan jo da gjette hva han troppet opp med på jobben i dag...

Hvordan er bildekvaliteten på de to kameraene? Tar T1 bedre bilder? (Du kan jo ta bilde av samme motiv med begge kameraene, og la han kameraten din vurdere bildene... :thumbup: )

Lenke til kommentar

mens jeg har deg her:

jeg legger merke til at blitsen på sony blinker masse før bilde slik at man ikke har folk som lukker øynene på bildene. Dette syns jeg mangler på z-4 (eller er det bare et spørsmål om innstillinger?)

Hvor viktig anser du denne egenskapen?

Fantastisk bra arbeid her og kunne du besvare mine spørsmål er jeg deg evig takknemmelig.

Vi sitter med et lite internt veddemål som avgjøres kun på bakgrunn av det du sier ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...