Gå til innhold

Hjelp! Mp3 spiller til trening?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke hvilken jeg skal velge. Har kikket litt på muv2 x-trainer. Veier 90 gram men. Er det plagsomt? Vil helst ha 512 mb flash.

Kjøpte selv en IRiver IGP-100 for å bruke til treninga (vekter, løping, osv), og den fungerer helt sinnssykt bra. Lyden er over all forventning (les tester av den!), den veier ca 100 gram (du kjenner likevel ikke at du har den i lomma), og tar 1,5 GB.

En vannvittig bra investering som jeg anbefaler på det sterkeste!

Sjekk hos komplett.no. Kjøpte den der for ca 2700 kroner.

Pluggene som følger med er for øvrig overraskende gode, men problemet er at de ikke sitter godt nok ved løping, samt at ledningen blir litt knapp for meg på 184 cm (den strammer litt under løpinga når spilleren ligger i lomma), og derfor vil jeg også anbefale deg å kjøpe nye høretelefoner.

Kjøpte selv (for et par timer siden) Sennheiser PX100, som etter et par timers lytting overbeviser veldig de også! Sitter godt gjør de også, så selv om jeg enda ikke har trent med dem så tror jeg de er perfekte til det formålet (kjenner knapt at jeg har dem på hodet og ledningen kan strammes inn til haka sånn at den sitter perfekt ved løping, selv om det ikke virker nødvendig for de sitter som støpt i utgangspunktet!). :)

Mvh

Keyzer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...