Frugy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 I det siste har maskinen min vært utrolig ustabil og treig. Jeg har prøvd å defragmentert, formatert og reinstallert (fullt oppdatert windows og bios og alle drivere). Harddisken er ikke noe spesielt full( over 40G ledig). Har prøvd å bytte noen deler i maskinen (RAM, skjermkort, nettverkskort og lydkort). Testet CPU på andre maskiner også. I tillegg finner ikke alltid windows hardware, som for eksempel lydkort og skjermkort. Nå er jeg rimelig sikker på at hovedkortet har hatt sine bedre dager, men er ikke helt sikker. Noen som kan hjelpe til her? Takker for svar Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 I det siste har maskinen min vært utrolig ustabil og treig. Jeg har prøvd å defragmentert, formatert og reinstallert (fullt oppdatert windows og bios og alle drivere). Harddisken er ikke noe spesielt full( over 40G ledig). Har prøvd å bytte noen deler i maskinen (RAM, skjermkort, nettverkskort og lydkort). Testet CPU på andre maskiner også. I tillegg finner ikke alltid windows hardware, som for eksempel lydkort og skjermkort. Nå er jeg rimelig sikker på at hovedkortet har hatt sine bedre dager, men er ikke helt sikker. Noen som kan hjelpe til her? Takker for svar Si litt mer om hva dataen din er bygd opp av. utfra det jeg tror, tror jeg du burde få ny hovedkort!!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ser ut som det er hovedkortet ditt som synger på siste verset ja... Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Maskinen er: CPU: Amd Athlon XP 2400+ Hovedkort: MSI KT? 400 ULTRA Skjermkort: Saphire Radeon 9800 SE RAM: 512 DDR "et eller annet jeg ikke har peiling på hva er" Lydkort: SB! Live 1024 Nettverkskort: 3Com 10/100 HD: 80G Western Digital. Ellers: Kjører WinXP Pro. Håper dette hjelper litt mer på.. håper dette kan fikses uten nytt hovedkort, det har jeg ikke råd til Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg er ikke sikker om det kan fikses?du kan skjekke på din nærmeste datareprasjons butikk. Jeg tror du må muligens skaffe deg et nytt hovedkort ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå