kimenge Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hei, Har kjøpt meg et Gigaworks THX S750 høytalersett. Dere som har peil på dette, hvilket lydkort anbefaller dere meg for å få utnytta dette settet fullt ut? Takker for svar. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Creative SB Audigy 2 ZS burde gjøre jobben. Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Hei, Takker for svar. Men hva er forskjellen på Creative SB Audigy 2 ZS og Creative SB Audigy 2 ZS Platinum PRO? Er det bare den tilkoblingsboksen som er forskjellen, eller er det noen forskjell på ytelsen? Vil jeg få bedre lyd om jeg kjøper Creative SB Audigy 2 ZS Platinum PRO enn om jeg kjøper Creative SB Audigy 2 ZS? Endret 19. februar 2004 av kimenge Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Har spurt om det samme men fikk ikke svar, tipper at Platinum bare er mer studiodingser, men tror ikke det er bedre lyd. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) M-Audio Revolution 7.1 er et kort som har fått god kritikk også ; http://www.digit-life.com/articles2/m-audio-revolution71/ Bestilte dette selv idag her : http://www.mobeck.com/pmv/Maudio.asp Endret 20. februar 2004 av aksjonist Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg vil tro det bare er styr å lage 2 forskjellige lydbrikker for ZS og ZS Pl. PRO, så det er nok det samme kortet, bare med litt ekstra stash som en kar før meg sa. Er hvertfall dette som virker mest sannsynlig med mine øyne. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg ville personli gått for soundblaster audigy zs, noe jeg skal når jeg skal ha ny data. Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Hei, Okey, avgjørelsen er tatt. Ble nok det gode gamle sound blaster 5.1 (tror det heter det) som jeg har. Fikk settet i dag og er utrolig fornøyd med lyden og det lydkortet jeg har, ser ingen grunn til å bytte. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Kjøpte du et 7.1 sett til 5.1 kort??? Skjønte lite, delvis fordi jeg er jævlig trøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå