kirssa.. Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Godag vet dere hvordan man fjerner sånn at dem favorittan som er dekt over p.g.a man ikke bruker dem så ofte forsvinner?irriteranes å trykke på den tasten for å få frem sider som man ikke bruker så ofte Håper på snarlig svar Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hvis du er i Windows XP, velger du Control panel -> Taskbar & start menu -> start menu -> customize -> velger bort 'use personalized menus'. Sikkert noe tilsvarende i andre windows-versjoner! Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 20:03, klarsen91 skrev:Hvis du er i Windows XP, velger du Control panel -> Taskbar & start menu -> start menu -> customize -> velger bort 'use personalized menus'. Sikkert noe tilsvarende i andre windows-versjoner! Nå gjøres det ikke helt på samme måte i Windows2k, så jeg er derfor ikke helt sikker her; men jeg mener at dette kun dekker Start-meny og Taskbar (!), og ikke favorittene i IE (og det var vel det saken handlet om her?) Jeg tror du blir nødt til å gjøre: I IE, klikker du Tools -> Internet Properties -> Advanced. Fjern hakket i "Enable Personalized Favorites Menu". Mvh. Eivind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå