kristom Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Er det noen som kan dette? Prøv å foklar eller legg inn bilder... Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Skru av skruene bak på håndtaket og ta det av det er ikke verre Gjort det sjøl Lenke til kommentar
kristom Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Har skrudd av skruene men hvordan skal jeg ta det av? Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Dra det til sia så skal det gå av Lenke til kommentar
kristom Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Shønner ikke...kan du ikke tegne på et bilde å legge inn da?! Ligger bilder på denne siden... Lenke til kommentar
tixi Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 D e bare å spør master Terje, han vet alt!!! Du må bare skru av skruen te låsn, så e d bare å trekk d te sies av. Du koinna bare sendt mæ ei melding! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Du koinna bare sendt mæ ei melding! eller han kunne sendt ei til meg... Lenke til kommentar
muv Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Bare prøv litt til du. Er jo ingen sak å få av det håndtaket. Vis du virkelig prøver skal jeg vedde på det tar deg ca 30sek Lenke til kommentar
tixi Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 eller han kunne sendt ei til meg... Det jeg mente var at han kunne sende en melding på mobilen til meg! Lenke til kommentar
backfish Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ha Ha, så det er flere som ikke klarte Chieftech-døra ! Jeg trodde det bare var meg. Plundret fælt første gangen, men det er sikkert slik som hos meg - døra er ikke låst (glem nøkkelen) - bare dra i håndtaket - til venstre. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Lol, trenger "eksperthjelp" for å ta av dørhåndtaket.. Jeg klarte det lett som ingenting første gangen jeg gjorde det. Lenke til kommentar
kristom Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 det var ikke noe problem å ta av dørlåsen men det som var, var å "demontere" den(plukke den i småbiter!!) men nå klarte jeg det...var bare å bruke litt makt Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Var ikke noe problem å "demontere" den heller. Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 det var ikke noe problem å ta av dørlåsen men det som var, var å "demontere" den(plukke den i småbiter!!) men nå klarte jeg det...var bare å bruke litt makt Det er IQ sperre på det håndtaket, jeg måtte se på håndtaket og tenke en stund, før jeg plutselig: "AH, det er SÅNN den virker ja!!!" Ikke noe galt i å spørre om hjelp, selv om det er enkle ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå