Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor setter opp hastigheten!


Anbefalte innlegg

Jeg synes det er svært positivt at Telenor Adsl setter opp kbps'n og volumbegrensningene uten å skifte priser. Selv sitter jeg her hjemme på en 724/128 kbps linje m 1 gb volum, kunn fordi fattern vill ha alle abonemang "samlet" til et selskap :( Jeg hadde selvsagt hatt ngt eller noe annet hvis jeg ikke var 14 år å bodde for meg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har 1024/256 til telenor, og dette er det gamle abonomentet som er fri nedlastingsfart.. Vil jeg nå få 2mbit da?  :thumbs:

Hvis du er i stand til å lese et evt. svar på ditt spørsmål, så er du vel i stand til å lese denne tråden også?

 

For å gjøre det enkelt kan jeg vel si at Telenor nå veldig gjerne vil ha deg over på kvote, så du får nok ikke 2mbit hvis du har 1mbit abb fra den tiden det ikke var kvote.

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar
Telenor SUX.. monopol bygget på det norske folks skattepenger som aldri har fått tilbake noet tilbud fra firmat dem byggde.

 

Simon

nå må du ikke glemme hvem som har bygd alle de telefonlinjene som vi har da. Det koster en del å legge kabler osv, men de skulle ha forbedret seg det er jeg enig i .
Lenke til kommentar
nå må du ikke glemme hvem som har bygd alle de telefonlinjene som vi har da. Det koster en del å legge kabler osv, men de skulle ha forbedret seg det er jeg enig i .

Televerket har stort sett byggd mye av spredenettet i Norge med penger bevilget av stortinget.

Telenor er et AS og de har ingen interesse av og "bygge" landet slik som var Televerkets oppgave.

Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at dette tror jeg kun er bullshit og kommer aldri til å skje. Selv om jeg håper noe jævli (har 1024/256 ubegrensa fra telenor). Dette tror jeg kun er falske rykter... tror ikke folk skal få for store forhåpninger?

Jeg har tilgang til Telenors forhandlersider og det står ikke et kvekk om det der.

 

At Telenor kommer til å gjøre noe med abbonnementene sine har de jo selv gått ut og sagt her, Digi.no. For øvrig kan det jo hende at informasjonen i denne tråden er korrekt, men siden den er tatt ut av sin sammenheng er det jo vanskelig å vite, det kan jo dreie seg om et forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...