Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor setter opp hastigheten!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd egentlig, siden akam også mister all min respekt i samme sleng! :no:

Det har nå vært 8 sider med diskusjon om denne nyheten, som jeg skrev for en webside som har nada med VG å gjøre, fordi jeg har en god kilde i Telenor, som jeg har fått utenom VG også.

 

Hva dette skal ha med akam eller meg selv å gjøre forstår jeg meg ikke på.

Lenke til kommentar
Det er et steg i riktig retning, men ikke godt nok til at jeg angrer på at jeg får levert Catch 1700/512 i begynnelsen av mars. I dag har jeg 1024/256 hos Telenor med fri bruk. Det koster 749,- pr mnd. Selv om det blir til 2048/256 så er det for meg bedre å betale 849,- og trolig få bedre ping og fast ip samt høyere upload på Catch. I tillegg er vel sjansen til stede for at også Catch og andre selskaper følger prisfallet i nærmeste framtid.

Du burde glede deg, har Catch sjøl (2100/512) og den er kjempekos.

Hadde 704/128 fra Telenor før, men den hadde eg kjempemasse problem med.

Hastigheita var korrekt, me ofte så tok det år og dag å laste inn websider og lignende. Telenor sjekka også linja, men dei meinte at den var tipptopp.

Etter at eg fekk Catch er alt mykje bedre

Godt å høre, da det har kostet meg en del arbeid å få en levering. Jeg vet ikke om det er Catch eller Telenor sin feil, men store forsinkelser ble det i alle fall siden jeg hadde Telenor og ikke skal si opp abbonnementet der men beholde mailadresser (altså ha Online Basis abb). Bestilte Catch 22. desember og fikk i går endelig en leveringsdato etter en bråte telefoner den siste tiden. Heldigvis er både Telenor og Catch meget raske til å ta telefonen, men når man må snakke med ÉN gitt person på Catch tar det litt tid å få kontakt så klart, men det er jo forståelig.

 

Levering blir 5. mars og det er faktisk den dagen jeg har min siste eksamen for vintersemesteret :p Det passer utrolig bra.

 

Sender Catch montør forresten? Alt er jo koblet opp her, det er bare å bytte ut modem og splitter og sende det jeg har nå tilbake til Telenor, vel?

Hei!

 

Sånne Problem hadde ikkje eg, trur eg bestillte i November en linja var oppe opp gjekk like før jul, utenom noen form for utsettelser av noe slag.

Kundeservicen til Catch er smooth ja, ingen evigheits venting med falsk musikk der i gården.

Montør trengs ikkje nei, du får tilsendt en pakke med modem og stæsj og da er det berre å bytte ut det med telenor sitt, stille inn routeren? og sette igang.

Lykke til! :D

Lenke til kommentar

MEN, la oss ikke glemme at Telenor ganske nylig FJERNET SPAMFILTERET for email sitt for alle sine abbonenter, noe som er helt jæv** latterlig å gjøre. Nå vil dem liksom ha 29kr/mnd ekstra for denne tjenesten. UAKSEPTABELT Telenor.

 

Mulig det er svart på dette før. (gidder ikke lese alle usakelige innlegg).

Men hvilket SPAMFILTER? Det har aldri vært gratis for noen, mulig du har hatt en prøveordning, som er gått ut.

Hvis du mener Norton IS, så fortell meg hvilke andre som leverer det. Alle kundene, sikkert 160.000, som har hatt det tidligere vil fortsatt ha den gratis.

Sjekk hva NGT skal ha i året for den.

Lenke til kommentar
Noen som vet om jeg som har 704/128 linje UTEN begrensing får 1024/256? :dontgetit:

Er lysten på å finne ut av dette jeg og. Er litt kjipt å betale 549,- på en 704/128 linje og at den ikke blir oppgradert.

 

Grunnen til at jeg ikke bytter ISP er fordi utvalget er dårlig og at jeg skal flytte til England om under et år.

Lenke til kommentar
Jaha? Da kan eg gå tilbake til telenor. Har 2048/256 bluecom i dag til 799 + 65kr gebyr for å betale en gang i månden? Altså 864kr i månden?

Så om det stemmer at telenor skal ha 749 for samme fart, bytter eg levrandør.

549...

Hva mente du med den? Skal ikke ha GB bremsen om det var det du siktet til. Men fri bruk, og da koster den 749 hos telenor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...