Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor setter opp hastigheten!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Bare gå inn på den forbruksmåleren å velge å kjøpe en påfyllingspakke :p Enkelt og greit. :)
Dersom du skulle bruke mer enn dette kan du laste ned påfyllingspakker gratis fra Forbruksmåleren.

 

lite triks fra telenor?

Det er nok pga lønnsomhet de ikke har fjernet dette.. Det er gratis men ikke gratis for telenor og fjerne dette systemet som skal begrense dette men de har heller opphevet begrensningene. Dermed vinner alle på dette.. så er det noe stort problem ellers?

Lurer også på om HVORDAN klarer dere å laste ned så mye i HVER måned da?? Skjønner ikke vitsen.. hvor mye av det dere som laster så mye bruker å være fornuftige saker??

Lenke til kommentar
450,- for 2mbit`en til Telenor er greit det og syns jeg  :D

450? Meiner du ikkje 550?

 

-Green-

Ja asså, vi hadde 704/128 fri bruk helt fra telenor kom med adsl, og for et halvt års tid siden ble vi tilbudt 1024/256 30GB begrensning for samme pris(450,-)

 

Og det har vi betalt siden, og oppgradering av linja mi kom etter en uke, var bare å legge inn en manuell bestilling på kundeservice, kom faktisk på 6 dager, trodde ikke sjokket! :)

 

Ja det var enda godt at det går an å bestille fri bruk, for å drive å fylle på hele tida er så høll i huet som det kan få blitt. Kom hjem fra linkers i påska og skulle på nettet, da gikk det i ISDN hastighet, hadde jeg hatt ting på nedlasting da så ekke det morro lissom, så glad for at det går an å bestille fri bruk.

Lenke til kommentar

Oppgraderte linja mi via folk som er på direkte chatten.. Sa det skulle ta ei til to uker.. Det var for to dager siden og jeg spurte igjen i dag bare for morro skyld og da sa han(Lasse, som jeg snakket med) alt skulle være klart til i morra.. Så får vente og se.. tar det bare 4 dager ca så er jo det bare njudelig! Tviler gjør jeg allikevel.. er jo fortsatt telenor.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...