Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor setter opp hastigheten!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Filler'n, filler'n, Blinder'n og Uller'n........!!

Fikk beskjed fra Telenor at mitt abb på 1024 ikke kunne oppgraderes til 2048 fordi avstanden fra sentralen var for lang...!! Hæl***** !!

Mangler usle 500 meter.......... :cry:

Velkommen i klubben . Har 3073m men linjemålingen var for dårlig for det .

Antagelig pga støy , mindre enn 0,6 tverrsnitt på kobberledninger i linjeføringen etc .

Max 1024 for meg og .

Positive er 100,- mindre pr.mdn da.

.....

Lenke til kommentar

Fikk nettopp mail fra telenor idag. der stod det bare at de har begynnt og oppgradere abonnemanget mitt, jeg har en 1024/256 linje. men det sto ikke noe om at de setter opp hastigheten det sto bare at jeg kunne gleder meg over icanal og gb sperre var borte.

vil det da si at de ikke kommer til og sette opp hastigheten min?

Lenke til kommentar
Fikk nettopp mail fra telenor idag. der stod det bare at de har begynnt og oppgradere abonnemanget mitt, jeg har en 1024/256 linje. men det sto ikke noe om at de setter opp hastigheten det sto bare at jeg kunne gleder meg over icanal og gb sperre var borte.

Det var samme jeg fikk .

Muligens du også ligger utenfor 2048 grensen .

Ring 05000 for å høre ..

...

Lenke til kommentar
:devil: Uploaden til TN har alltid vært lavere enn lovet :angry:

Har aldri opplevd at den var høyere enn 214, men vanligvis ligger denpå 200 +/- :mad:

At TN heller ikke leverer raskere upload enn 256, er i grunnen dårlig. :no:

Jeg er fornøyd med download på 2048, men uploaden burde stå i forhold. :p

Måtte det komme en ny tråd om TN rykter om raskere upload hehehe...... :green:

Jeg har aldri fått brukt 256 ut sjølv.. selvom jeg hadde upc 1024/256. Så var det raskere enn online 1024/256, med UPC lastet jeg alltid ned på 134, onlina er 128,8. Og uploaden til UPC er på 32KB/s mens online er på 24 ca.. fucka greier..

Lenke til kommentar
jeg har bestilt den pakka som før kostet 399kr. Hva får jeg nå da?

1024/256 30GB blir til 2048/256 30GB - 549,- <--

704/128 10GB blir til 1024/256 20GB - 399,- <-- en av de tror jeg :roll:

Edit: Leif.

hæ? De som har 549 kr, skal jo fp 2048/256 og fri download? HUH? :cry:

Lenke til kommentar

Fikk et brev tidligere i uka og der stod det at hastighetsoppgradering ville komme "i løpet av sommeren"... virkelig lovende.

Icanal og det andre greiene funker nå derimot.

På hastighetsendringssiden står det:

"ADSL-abonnementet ditt vil automatisk bli oppgradert.

Arbeidet har startet, og du vil få beskjed på din online e-post adresse så snart abonnementet er klart."

Så ting tar vel bare "litt" tid.

Lenke til kommentar

Hallo

Jeg bare lurte på en ting:

var inne på telenor sine sider, og sjekket litt rundt. Fant ut at jeg kunne oppgradere min 1024/256 til 2048/256 "manuelt", men får da en bindingstid på 12 mnd. Er det slik at hvis jeg bare lar telenor bruke sin tid (jeg får jo oppgradert abb. uansett, må bare vente litt lengre) så får jeg det uten bindingstiden? Vil helst slippe bindingstid, i tilfelle noe skjer.

Lenke til kommentar

Jeg fikk den oppgraderingen har startet for en uke siden eller no. Men har ikke fått noen ny hastighet ennå :\ Men vet jeg ikke ligger for langt unna, for naboen har 3mbit ;P Håper ikke det tar så grusomt lang tid før jeg får ny hastighet. Min ble oppgradert fra 704 til 2048... nam! :D

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...