FallenA Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Uploaden til TN har alltid vært lavere enn lovet Har aldri opplevd at den var høyere enn 214, men vanligvis ligger denpå 200 +/- At TN heller ikke leverer raskere upload enn 256, er i grunnen dårlig. Jeg er fornøyd med download på 2048, men uploaden burde stå i forhold. Måtte det komme en ny tråd om TN rykter om raskere upload hehehe...... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hmm..skulle det ikke ta en uke å få hastigheten? Bestillte manuelt for 1 uke og 2 dager siden nå.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Fikk mail av telenor for et par dager siden. Betyr det at de setter opp hastigheten hos oss snart, eller er det bare vanlig at de sier fra til alle på den måten? Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hva står det i brevet da?? stod innen 5 dager hos meg Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er vanlig at de sier fra til alle på den måten ja........... Lenke til kommentar
Dark_Avenger Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hvem blir den første til å få oppgradering uten å ha bestilt manuelt? Vi får nesten tro at de har begynt prosessen! Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Hmmm.... Jeg bestillte oppgradering på chaten til TN på Fredag 19 og på tirsdag 23 satt jeg med 2048/256 linje. Det er jo rimelig raskt spør du meg. Fikk beskjed om at det kunne ta ca en uke, men her gikk det bare 2 virkedager + helgen !!!! Har allerede vært oppe hos svigers for å sjekke, og de hadde fått oppgradert, uten å bestille manuellt. så for de tok det bare 2 uker uten at de måtte bestille manuellt. !!!!! Stå på folkens ! Endret 31. mars 2004 av FallenA Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Uploaden til TN har alltid vært lavere enn lovet Har aldri opplevd at den var høyere enn 214, men vanligvis ligger denpå 200 +/- At TN heller ikke leverer raskere upload enn 256, er i grunnen dårlig. Jeg er fornøyd med download på 2048, men uploaden burde stå i forhold. Måtte det komme en ny tråd om TN rykter om raskere upload hehehe...... Når jeg titta i modemet som fulgte med abbonemanget, så stod inn hastigheten på 800 og noe, mens ut var på 128 (har 704/128). Det virker som TN har kompansert for overhead ++ på hastigheten inn, uten å ha gjort det med hastigheten ut. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hva står det i brevet da??stod innen 5 dager hos meg Stod ingenting om når de skulle gjøre det... Lenke til kommentar
Vegar01 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) hva skjer med 704/128 fri da? Online ADSL 704/128 er utfaset for lenge siden. De eneste to produktene på 704/128 per dags dato er med 1GB og 10GB nedlastningstak. Det er kun tidligere kunder som får beholde de gamle abbonementene (< 1024kbps fri nedlastning) dritt da jeg kommer til å ha samme linje når alle andre får raskere....men jaja. jeg har vaffal ikke grense Jeg spurte Telenors Espen på kundeservice-chat. <Espen> Velkommen til Kundeservice Direkte! Still ditt spørsmål, og din hendvendelse vil bli behandles snarest > Hei, jeg lurte på om min linje også vil bli oppgradert. Jeg har et gammelt 704/128 abonnement (fri bruk). Og om ja, til hva da? <Espen> Ja, den blir oppgradert til 2048/256 > Til samme pris? <Espen> Stemmer > Når kan jeg forvente denne oppgraderingen? <Espen> Oppgraderingene blir gjort over en periode på 3 måneder. Vi har ikke mulighet til å ta alle på en gang. Du vil motta ett brev om dette i nærmeste framtid. > Ok, hjertlig takk <Espen> Bare hyggelig! Så dette ser i grunn ganske bra ut da. Whooho! *EDIT: Sorry, hehe, så ikke de 53 sidene. Endret 31. mars 2004 av Vegar01 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Uploaden til TN har alltid vært lavere enn lovet Har aldri opplevd at den var høyere enn 214, men vanligvis ligger denpå 200 +/- At TN heller ikke leverer raskere upload enn 256, er i grunnen dårlig. Jeg er knakende fornøyd med min upload. Den peaker på ca. 60KB/s. Har Online Ekstra 1024/256 Lenke til kommentar
JimL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 vegar: gå tilbake på chat'en deres og spør etter manuell oppgradering.. tar maksimalt en uke da Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 i følge telenor kunne det ta 2 mnd før man fikk det. i dag kom 2mbiten min ...takket være en kompis i telenor Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er ikke nedlastnings grense på Pluss og Extra lenger.. Positivt..!! Lenke til kommentar
nilsth Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Bestilte manuell oppgradering til 2mbit linja, da det ble åpnet for det 19. mars. Fikk som mange andre her vite at det kom til å ta ca. en uke. Den uka passerte og oppgraderingen var fortsatt ikke på plass. Følgende mandag tok jeg igjen kontakt med Telenor (direkte chat opplegget deres) og fikk beskjed om at bestillingen lå inne, så de regnet med at jeg hadde det innen onsdag. Da det fortsatt ikke hadde skjedd noe på torsdag tok jeg kontakt igjen, men da kunne de ikke finne bestillingen igjen! De lovte å legge den inn på nytt med høy prioritet, slik at jeg skulle ha det i begynnelsen av neste uke. Egentlig så kunne det jo ta tre måneder, så jeg kan ikke klage, men jeg ville gjøre dere oppmerksom på dette, i tilfellet det er noen andre der ute som har ventet lenge på en manuell bestilling... Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) For min del så tok det bare 3 virkedager Jeg bestillte også 19 mars, og fikk beskjed at det ville ta ca en uke KABOOM, og der var linja på tirsdagen etter med 2048/256 Men det er jo klart at feil kan oppstå i et stort system, og jeg skal uansett ikke forsvare "Stjelnor", men denne gangen kan de få et klapp på skulderen fra meg for rask oppfølgning og god service !!! Endret 2. april 2004 av FallenA Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 dumt det skal ta så lang tid før nye abbonenter får linja si da... 4 uker! Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 På hybelen min har jeg nå 1024/256 til 550 (?) kr måneden med 30GB grense.. Hybelverten min fant ut at Telenor skulle sette opp nye hastigheter, så vi fikk valget mellom 1024/256 uten grense for 450(?) kr, eller 2048/256 til samme pris som vi betaler nå.. Valget var jo enkelt Så han ringte til Telenor og bestilte, det kunne ta et par tre måneder mente de visst...kjip men.. Men jeg har jo 1mBit fra før så jeg har ikke dårlig tid, og nedlastingsgrensa var visst allerede fjerna sa de her en dag når hybelverten min ringte dem Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg bestilte Telenor i går. Får det om 5 uker. Håper de klarer å holde leveringstiden (i motsetning til NGT). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå