Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor setter opp hastigheten!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det jeg også lurte på, det står på produktsidene at man kan laste ned med 2048kpbs intill 30gb, så vil hastigheten bli satt ned. Stemmer dette ?

Synes det var rart at de skrev noe slikt når de har gått ut med at de skal fjerne kvota.

?

Lenke til kommentar

noen som har merket at den "gratise" iCanal hos telenor ikke fungerer i opera? Får opp en feil konstant ang manglende installasjon av WMP9, selv om denne er installert og fungerer ypperlig, og joda, iCanal fungerer fortreffelig når jeg kjører gjennom IE.

(dette gjelder da kun musikkvideo delen "musicbrigade")

Lenke til kommentar
Det er fortsatt nedlastingsgrense, men med gratis påfyll!!

Uansett, innstallerer du forbruksmåleren kan du bestille fri nedlastingsgrense uten å måtte fylle på!! Det kunne ihvertfall jeg...

Når har ikke jeg ADSL fra TN, men kan dere ikke bare ta å bruke denne "gratis påfyll", sykt mange ganger slik at du sitter med flere tusen GB i kvote ? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det er fortsatt nedlastingsgrense, men med gratis påfyll!!

Uansett, innstallerer du forbruksmåleren kan du bestille fri nedlastingsgrense uten å måtte fylle på!! Det kunne ihvertfall jeg...

Når har ikke jeg ADSL fra TN, men kan dere ikke bare ta å bruke denne "gratis påfyll", sykt mange ganger slik at du sitter med flere tusen GB i kvote ? :dontgetit:

Nei, dem kan ikke det. Fordi man kan ikke ha mere enn 10GB om gangen, mao man må bruke opp 10gb, så fylle på 10GB.

edit: ble plutselig litt usikker, det stemmer det jeg sa ? :hmm:

Endret av StrongBad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
noen som har merket at den "gratise" iCanal hos telenor ikke fungerer i opera? Får opp en feil konstant ang manglende installasjon av WMP9, selv om denne er installert og fungerer ypperlig, og joda, iCanal fungerer fortreffelig når jeg kjører gjennom IE.

(dette gjelder da kun musikkvideo delen "musicbrigade")

Har du installert WMP 9 plugin til Opera da?

Lenke til kommentar

Jeg fikk brev i posten her om dagen, hvor det sto at linja mi ville bli oppgradert til 2048/256 _automatisk_. Jeg har 1024/256 nå (fri bruk), er det de som har begrensning som må bestille oppgradering +fri bruk? skjønner ikke hvorfor så mange her må bestille det.. Må man kanskje bestille oppgradering selv om det står at det vil bli gjort automatisk?

Bare lurer :blush:

Lenke til kommentar
Jeg fikk brev i posten her om dagen, hvor det sto at linja mi ville bli oppgradert til 2048/256 _automatisk_. Jeg har 1024/256 nå (fri bruk), er det de som har begrensning som må bestille oppgradering +fri bruk? skjønner ikke hvorfor så mange her må bestille det.. Må man kanskje bestille oppgradering selv om det står at det vil bli gjort automatisk?

Bare lurer :blush:

Alle vil bli oppgradert automatisk, men Telenor regner med at det vil ta 3 mnd før alle er oppgradert. Er du riktig uheldig, kan det hende du ikke blir oppgradert før nærmere 19. juni, selv om jeg har lest at de dyreste abonnementene vil bli prioritert.

Endring av produkt/hastighet er ikke gebyrbelagt, og du står derfor fritt i å bestille en manuell oppgradering. Betaler du i dag 749 kr/mnd for 1024/256 (fri bruk), har du ekstra god grunn til å påskynde oppgraderingen, for tilsvarende abonnement koster nå kun 449 kr/mnd. Ringer du 05000 (fakturaavd.) nå og bestiller 2048/256, vil du i løpet av kort tid få raskere linje og billigere abonnement. Hvis ikke kan du altså risikere å betale 200 kr mer i måneden for en tregere linje i 2-3 måneder til. I mitt tilfelle tok det bare 14 timer før linjen min var oppgradert.

Istedenfor å ringe, skal du kunne legge inn en bestilling via nettet også.

Enten her:

http://privat.telenor.no/dinesider/default...a=goAdslEndring

Eller på Kundeservice Direkte:

http://direkte.online.no/

Lenke til kommentar
Resultat sjekk

Vi kan ikke se at du har ADSL fra Telenor.

Detaljer

Vi har tekniske problemer med våre registre for øyeblikket.

Forsøk senere eller ta kontakt med oss på tlf. 05000

Selvsagt, var slik tidligere også.. :\

*Edit: Var ikke noe problem å få gjort det på kundeservice direkte. Han jeg chatta med mente at det ikke er noen forskjell på hvilket abonnementstype du har. Om du blir prioritert fordi du har 1024 i motsetning til en med 704 feks. Vi får se da, om det blir no kjappere på meg etterhvert :thumbs:

Endret av phanti
Lenke til kommentar

ringte til telenors salgsavdeling. For å få ett tilbud på å skifte over fra ISDN til analog linje. Samtidig som vi evt. skulle bestille ADSL fra dem.

Han anbefalte Telio!

(fikk ikke noe tilbud forresten...!)

Endret av AtleP
Lenke til kommentar
ringte til telenors salgsavdeling. For å få ett tilbud på å skifte over fra ISDN til analog linje. Samtidig som vi evt. skulle bestille ADSL fra dem.

Han anbefalte Telio!

(fikk ikke noe tilbud forresten...!)

Det kommer nok veldig ann på hvilken Kundebehandler du treffer. Treffer du en som ikke prøver å selge så får du ofte gode råd.

Selv på CD så får vi ikke provisjon, har ikke problemer å anbefale andre og ikke anbefale andre levrandører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...