insider Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 OFFTOPIC: inlegg nr 1000 i denne poten ganske mye ON: Noen som har fått det enda, bestilte man forige fredag *satse på å få det på fredag* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Tok en tur på online.no og da forsto jeg mer. Jeg tok en sjekk av adsl produktet mitt nå og fikk følgende melding: ADSL-abonnementet ditt vil automatisk bli oppgradert. Arbeidet har startet, og du vil få beskjed på din online e-post adresse så snart abonnementet er klart. Det kan arbeidet kan vare helt til Juni, bare så du vet det Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Ut i fra disse samtalene, kan jeg trekke følgende konklusjon for kunder med 704/128 10 GB 399,-: Telenor oppgraderer linjene sine Gamle kunder vil få kjappere internett og ingen nedlastingsgrense for samme pris. Nye kunder vil få samme internett og ingen nedlastingsgrense for lavere pris. Gamle kunder vil bli fortløpende oppgradert, og alle skal være oppgradert til Juni. Hvis gamle kunder vil ha kjappere internett med en gang, kan de oppgradere, men må betale høyere pris. (I praksis det samme som å si opp sitt abb., og bestille et nytt abb. som er kjappere til lavere pris enn i gamle dager) Praksisen med "ingen nedlastingsgrense" vil foregå slik at man kan laste gratis påfylllspakker. Hvis det er noen innvendinger, si i fra. Om ikke, slutt å mas frem og tilbake om dette. Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Kjedelig å måtte vente helt til juni...... btw, har alt fåt 2mbitten min Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Ble lovet ny hastighet ila uka, så vi får se på fredag !!! Kan aldri tenke meg at TN klarer å holde hva de lover, men den som venter på noe godt........ osv !!!! Det var vel så mange her på forumet, meg inklusive som oppgraderte manuellt, at TN har problemer med å innfri. Det er i allefall hyggelig at noen har fått farten sin da !!!! Skulle likt å vite i hvilken rekkefølge TN oppgraderer av de som bestillte manuellt på fredagen !!!! Endret 23. mars 2004 av FallenA Lenke til kommentar
PBCyrus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Kjedelig å måtte vente helt til juni...... btw, har alt fåt 2mbitten min Når bestilte du den "manuelle" oppgraderingen? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg bestillte min oppgradering manuellt allerede på fredag 19, og ble lovet at jeg skulle ha den ila ca en uke! Så vi får se da ! Jeg gleder meg iallefall ! Lenke til kommentar
Barskus84 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har selv 704/128 linje med 1gb pr/mnd har lasta ned som ****** helt siden fredag og bestilt tillegspakker i hytt å pine. håper de pakkene ble gratis fra og med fredag (for gamle kunder oxo). noen som veit om det er riktig? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det står vel der du bestiller, at de er gratis. Det gjor det hos meg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 226- [ul: 0.0MB] [Dl: 284420.7MB] [speed: 254.84K/s] [Free: 26202MB] WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sry for caps, men moi is happy Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg har heller ikke fått enda Får vel vente da... men hvis jeg ikke får det før 1.Mai så blir jeg rett og slett FORBANNA ! (Får ny PC ) Skal laste ned masse filmer... Gidder ikke nå med 40gb HD Får 200GB weeeeheeee Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 får håpe det blir min tur også da snart Lenke til kommentar
Errae Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 nokken som veit adressa til den chatten ? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) #internett @ direkte.online.no EDIT: Errae oppdaget en leif.. Endret 23. mars 2004 av As}{antii Lenke til kommentar
Errae Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) en leif direkte.online.no Endret 23. mars 2004 av Errae Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Da er jeg også oppgradert til 2mbps. Går så det griner All honør til Telenor. Bra jobba Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Forbruksmåleren har blitt endret til 2048/256, men hastigheten har ikke endret seg enda ! Den kommer vel om ikke så lenge da regner jeg med !!!! Vi får se, vi får se !!!!! Lenke til kommentar
ibi-ubu Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Stakkar Lasse, han får mykje spørsmål for tida.... Eg har og prata med han, og spurde korleis det låg an med oppgraderinga. Eg sa at ein kamerat sa me kunne ringe der for å "purre på" oppgraderinga av farten, Lasse bestilte då oppgradering for meg og sa at iløpet av april skulle det være ok. Han sa då ingenting om prisauke. Eg kan vel då rekne med å betale det samme som før? eg har no 1024/256 30 gig og skal opp til 2048/256... Nokon som veit? Sidan han ikkje sa noko om prisauke, kan eg vel slå i bordet med det om dei skulle være vanskelege? Eg er IKKJE interessert i å betale meir enn dei 550 eg allereie betalar.\, men får eg det til den prisen eg har no er eg godt nøgd. Endret 24. mars 2004 av ibi-ubu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå