Labov Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Denne har utgått fikk jeg beskjed om i går....... 704/128 10GB blir til 1024/256 20GB - 399,- Det er ikke den samme som jeg har. Jeg har 704/128 fri bruk. Et gammelt abonnement som har vært "utilgjengelig" i over ett år. 704/128 fri bruk blir til 2048/256 704/128 10gb blir til 1024/256 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Er det ikke noen som har funnet en offentliggjøring av de nye hastighetene fra Telenors sider? Da mener jeg i form av en pressemelding eller lignende, ikke annonsering mot nye kunder etc. EDIT: Leif snek seg inn igjen Endret 21. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 GB begrensning er noe av det mest latterlige innen internettleverandør-verdenen.. Sånn med tanke på at dette faktsik er ulovlig i Sverige... Dette her er feil, det er begrensinger på flere abb. i Sverige, men det er ganske mye GB det er snakk om, kjenner en som har 100Mbit i Sverige. Norge på sitt beste......alltid 10 skritt bak svenskene Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 GB begrensning er noe av det mest latterlige innen internettleverandør-verdenen.. Sånn med tanke på at dette faktsik er ulovlig i Sverige... Dette her er feil, det er begrensinger på flere abb. i Sverige, men det er ganske mye GB det er snakk om, kjenner en som har 100Mbit i Sverige. Norge på sitt beste......alltid 10 skritt bak svenskene Husk at det er VELDIG begrenset med hvem som kan få 100mbit i Svergie og da.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 GB begrensning er noe av det mest latterlige innen internettleverandør-verdenen.. Sånn med tanke på at dette faktsik er ulovlig i Sverige... Dette her er feil, det er begrensinger på flere abb. i Sverige, men det er ganske mye GB det er snakk om, kjenner en som har 100Mbit i Sverige. Norge på sitt beste......alltid 10 skritt bak svenskene Husk at det er VELDIG begrenset med hvem som kan få 100mbit i Svergie og da.. Gjør ikke saken noe bedre fordet om Lenke til kommentar
janovesaevik Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hei Prøv denne linken; http://privat.telenor.no/dinesider/default...a=goAdslEndring Mvh JanOve Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Prøv denne linken; http://privat.telenor.no/dinesider/default...a=goAdslEndring På den siden kan du bare flytte abb til samme hastighet for lavere pris, eller høyere hastighet for høyrere pris. Det er det tilbudet nye kunder egentlig får. Vi gamle skal bli oppgradert til høyere hastighet til samme pris etter hvert. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 hmmmmm...... Får bare opp denne meldingen: Resultat sjekk Vi kan ikke se at du har ADSL fra Telenor. Detaljer Ditt telefonnummer: 38047*** Vi kan ikke se at du har ADSL fra Telenor Klikk her for å bestille ADSL fra Telenor Klikk Tilbake for å taste nr. på nytt Hm...rart, er nå 300% sikker jeg er telenor kunde Lenke til kommentar
Errae Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 står til høyre der at telenor har tekniske problemer og at du må ringe 05000 Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 snakket med Lasse på kundeservice via Internett... Kunne ikke si noe om det bli begrensninger igjen til jul. Spurte han om hvor sannsynnlig han trodde det var at det ble GBsperre igjen; kan ikke si noe! Spurte også om det gikk ann å ha ADSL binding. Det kunne jeg, men prisene visste han ikke før imorgen:shrug: Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 De kan vel ikke tvinge oss til å ha grense? Det er jo mange som enda har de gamle Telenor abbo. uden grense? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Xepticon: De betaler mer enn de med grense. (betalte) Lenke til kommentar
preben_dyb Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 FRI påfylling kun fram til sommeren.. Latterlig måte å lure lettlurte nordmenn til å binde seg til Norges mest håpløse internettleverandør!!!! Er det virkelig folk som er dumme nok til å bite på dette? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 FRI påfylling kun fram til sommeren.. Det er vel en påstand som ikke helt stemmer da men..... Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 FRI påfylling kun fram til sommeren.. Latterlig måte å lure lettlurte nordmenn til å binde seg til Norges mest håpløse internettleverandør!!!! Er det virkelig folk som er dumme nok til å bite på dette? Nok et tåpelig innlegg fra en åpenbart "Telenor"-hater. Burde sette deg litt inn i lover og regler for kontraktsinngåelse Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 FRI påfylling kun fram til sommeren.. Latterlig måte å lure lettlurte nordmenn til å binde seg til Norges mest håpløse internettleverandør!!!! Er det virkelig folk som er dumme nok til å bite på dette? Nok et tåpelig innlegg fra en åpenbart "Telenor"-hater. Burde sette deg litt inn i lover og regler for kontraktsinngåelse Nok et tåpelig innlegg fra en åpenbart "Telenor"-hater. Burde sette deg litt inn i lover og regler for kontraktsinngåelse Jeg vurderer å tegne en 2Mb ADSL abbo hos telenor nå, er det noen som vet hvordan det er med nedlastingsgrensene - er dette en kampanje eller er det permanent? Og hvordan fungerer det med PPPoE og ruter? (Får bra priser med bruttolønnsordning gjennom jobben - vil heller ha NGT så klart, men bare Telenor kan leveren ) Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Til dere som mener at det kun er gratis påfyll frem til sommer`n. Vet dere dette helt sikkert? Står det noe sted på Telenors hjemmesider Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Til dere som mener at det kun er gratis påfyll frem til sommer`n. Vet dere dette helt sikkert? Står det noe sted på Telenors hjemmesider Virker ikke som noen vet dette med sikkerhet, ikke kundebehandlerne eller!!!!!!!! Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg vurderer å tegne en 2Mb ADSL abbo hos telenor nå, er det noen som vet hvordan det er med nedlastingsgrensene - er dette en kampanje eller er det permanent? Og hvordan fungerer det med PPPoE og ruter? (Får bra priser med bruttolønnsordning gjennom jobben - vil heller ha NGT så klart, men bare Telenor kan leveren ) Hvorvidt om dette med fri nedlastningsgrense er en kampanje eller ikke, har etter min mening ikke noe betydning. Abonnementet (med bindingstid) du eventuelt inngår er med basert på fri nedlastning. Endringer i dette under bindingsperioden blir å anse som som et kontraktsbrudd. Med andre ord, skulle dette skje så står du fritt til å si opp abonnementet uten konsekvenser for din del. Bruker selv trådløs router på min linje hos Telenor, og det fungerer knirkefritt. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) men kan de plutselig innføre GB-sperre igjen for kunder som allerede er abbonent? så hvis jeg blir kunde nå, slepper jeg GB-grensa, selv om den blir innført igjen... Endret 22. mars 2004 av AtleP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå