Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor setter opp hastigheten!

Anbefalte innlegg

jeg hadde en diskusjon med en datafrik i går

må få oppklart dette:

har den game (uten grens) 704 / 128

Han trodde den ble satt opp til 1024 / 256 MB

Jeg tror den blir 2mbit

menge steder ser det ut som den blir 1 mbit men også noen 2

kan noen finne et svar og bekrefte det ?

qouter med selv for å få håp opm et svar !

Jeg spurte hos kundeservice, som er et lurt sted å spørre slike spørsmål, der sa de at jeg fikk 2048/256. (Har 704/128 Fri)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

man trenger ikke å binde seg på nytt med mindre du har bestilt/skal bestille splinter nytt abonnement, hastigheten vil bli oppjustert totalt automatisk og du får ingen ny bindingstid (du fortsetter bare som vanlig på den eksisterende bindingstiden din) og du blir varslet per e-post når oppjusteringen skjer.

Snakket med "Espen" på telenor kundeservice, han sa det ville skje en eller annen gang etter 19. mars (som er nå fredag) og utover. husker ikke hvor jeg så/hørte det, men noen påstod det kunne ta helt ut til juni før det skjedde, men "Espen" sa det kom nok til å gå fortere enn som så og at jeg skulle komme tilbake på mandag for mer informasjon. :)

Lenke til kommentar

nedlastingsbegrensningen din blir ikke fjærnet, men den blir betydelig økt i antall GB (spørs på hvilket abonnement du har?) du får bare en ny, og større kvote pluss at tillegspakker blir gratis, det vil si du kan laste ned så mye du bare hæler og orker!

Lenke til kommentar
nedlastingsbegrensningen din blir ikke fjærnet, men den blir betydelig økt i antall GB (spørs på hvilket abonnement du har?) du får bare en ny, og større kvote pluss at tillegspakker blir gratis, det vil si du kan laste ned så mye du bare hæler og orker!

ok, men resultatet blir akkurat det samme som om hele nedlastningsbegrensningsdriten blir fjernet. :)

Lenke til kommentar

i prinsippet, ja, du må bare passe på å bestille nye, gratis tilleggspakker når du har brukt opp din månedlige kvote. (dette gjøres ved et tastetrykk) og jeg har regnet litt på det, og det er ingen fare for at du kommer til å bruke opp en hel pakke på en natt (selv med 2 mbit, får du maksimalt, med top nedlastingshastighet lastet ned kun ca. 6,7 GB på 7 timer)

Lenke til kommentar

Den EGENTLIGE grunnen til at de ikke fjener kvotesystemet helt, er nok at de vurderer å innføre kvoter igjen fra nyttår. Iallefall svarer folka på kundeservice unnvikende når jeg spør om det.

Jeg: Vil kvotene komme tilbake til nyttår?

Kundebehandler: Vi har ikke bestemt hva som skal skje til neste år.

Jeg: Så endringene er ikke permanente?

Kundebehandler: Vi får vente og se.

Lenke til kommentar
Vis folk leser igjennom alle innleggene så får dere svar på alt dere lurer på.. Dette blir for dumt.. å poste opp igjen å opp igjen det samme hele tiden!.. Skjerp dere a folkens..

Det er ikke så fristende å lese gjennom 38 sider.

Har du flere sider i din maskin ? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...