Nikkor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Wtf nå ligger den stille på 200Kb/S =S Edit: 220Kb/S. Endret 5. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Og du har 704 til vanlig? Jeg vil også få opp hastigheten her! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 m2.... skjer det ikke noe i farten? 5 mars og jeg har samme fart? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 fikk adsl i dag og har 704kbits til 800kbits, med linje testen til telenor. Itavisen sin har jeg 738 elns.... Har kun telenor fordi de er de eneste som levere hit Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Ser hvertfall sånn ut,og der har den ligget i 4timer nå: Edit: Sorry bildet ble litt stort. Endret 5. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Men jeg har jo 704 til vanlig, WTF:| Den tar 128Mb nå på 5min... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg hadde vært stråle glad Kanskje jeg merker noe senere i kveld også Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hehe er det. Men nå skal jeg stikke uannsett. Btw: Den visser fortsatt 730 oss Itavisen, så vet ikke helt. So long=) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 prøv og resett modemet. kanskje du får mere på resten. (har skjedd lignende når jeg har fått fylt opp kvoten min være mnd.) Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 704/128 10GB blir til 1024/256 20GB - 399,- ER DETTE VIRKELIG SANT?! Det tror eg ikke ett sekund på... har ikke fått noe mail om det heller... Lenke til kommentar
notorled Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) sjansene for at telenor virkelig gir noe til kundene sine er SMÅ! Og vist de hadde gjort det, skulle det hvertfall opplyses noe enormt. F.eks banners og tv reklame osv.. Endret 5. mars 2004 av Delroton Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ser hvertfall sånn ut,og der har den ligget i 4timer nå: Edit: Sorry bildet ble litt stort. Hvis du ser på download hastigheten din nederst til høyre på bildet så er den på 85,81 KB/s. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 /me wants 10Mbit, så sinnsykt bra ut Lenke til kommentar
notorled Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 back to original topic. Har sett rundt på telenors nettsider og finner INGEN ting som tyder på at det øker hastighetene. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Grunnen for den farten er at telenor har lagt til ca +20% på linjene, det har ikke bluecom gjort(selv om de sier det har gjort det) Dette er gjort hos Telenor Networks så alle som leverer over dette utstyret stiller helt likt i så måte. Hva er forklaringen til BC på den lave hastigheten? De sier det vanlig, restart, spyware, virus, feil hos meg osv. Så eg gidder ikke mase mere, har sakt til dem at de får frist ut denne månden til å fikse farten. Så eg går nok tilbake til telenor, fikk nå den hastigheten eg betalt for hos dem. Men de holder på med å sette ut sitt eget utstyr, så da er det bare lingjene de leier av telenor. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kan noen linke til kilden? lurer på om dette bare er tull, siden det er umulig å finne noesomhelst på telenors sider? de ville jo har reklamert MASSE for dette om det var sant? Haha sikkert til neste år de setter opp farten Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) I nyere versjoner av DC++ er det kommet kompresjon på sending av filer, dermed kan du oppleve høyere hastigheter enn hva linjen egentlig klarer om filene som lastes er lette å pakke. Her er ett eksempel når jeg hadde 10Mbit: Legg merke til den nederste uploaden og reéll hastighet nede i hjørnet. Screenshot jeg ble faktisk nesten kåt av å se den rekka med hastigheter på upload... on-topic: ligger på 704/128 ubegrenset, så ingen forandring på meg... Jeg synes godt at de kunne gjort noe lignende for oss som fremdeles er "trofaste" kunder fra før de endret "scheme". At jeg ikke har bytta leverandør er egentlig helt sykt - Har hatt mulighet for firstmile nesten siden de startet opp. edit: prøvde nå å sende en mail til telenor hvor jeg hadde tenkt å presentere den ovenstående argumentasjonen, men det var jo pokker meg helt umulig å sende en alminnelig mail til dem når jeg gikk på "kontakt oss". Dårlig... Noen som vet en e-mail adresse for å komme i direkte kontakt med noen hos telenor? oppfordrer forresten til at andre som er i samme situasjon som meg å også sende mail hvor dere sier at dere har hørt dette ryktet, og i det fall det er sant, synes dere det er dårlig at ikke folk med eldre abonnement også får en liten boost. e.l. Endret 6. mars 2004 av RolloThomasi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå