Aquabat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Så opphengt dere er i uthastigheter... Bare så dere vet det så har Avidi kommet med symmetriske linjer. Først ute er Molde. Og uthastigheten er opp til 2048Kbps ut. Og prisen er +97,- uansett hastighet. Skal også komme til de andre byene om ikke lenge. Hva? Hvor finner du informasjon om det? Selv har jeg hatt avidi i en god stund nå, og jeg har ikke hørt så mye som et pip om et slikt tilbud. Lenke til kommentar
fanco Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ja? nå er det den 3. Mars, men telenor har hverken sagt noe eller gjort noe? Noen som kan skaffe en skikkelig bekreftelse eller? Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor man venter at noe skal skje i dag, så lenge Telenor faktisk ikke har offentlig gjort noe som helst om dette. Tror ingen kommer til å si så mye før noe kommer her: http://presse.telenor.no/ Og alle IT nyhets-web'er i Norge kommer nok til å informere temmelig kjapt også. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 altså, er det SÅ IMMARI VANSKELIG OG SETTE OPP UT HASTIGHETEN Det har jeg vente tpå i årevis, innhastigheten er en ting men 256 UT det er for lite. 2048 inn blir kanskje fint det også hihihi, gleder meg til i morgen å teste linja. (skal komme med resultater om det virkelig er 2048 linja kjører på har btw. 1024/256 30GB blir til 2048/256 30GB - 549,- Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 altså, er det SÅ IMMARI VANSKELIG OG SETTE OPP UT HASTIGHETEN Det har jeg vente tpå i årevis, innhastigheten er en ting men 256 UT det er for lite. 2048 inn blir kanskje fint det også hihihi, gleder meg til i morgen å teste linja. (skal komme med resultater om det virkelig er 2048 linja kjører på har btw. 1024/256 30GB blir til 2048/256 30GB - 549,- Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 at det er rart at dem ikke greier å sette opp utlinja, den er så treg.. 2048/256 høres fucka ut.. 512 eller noe hadde passa bedre. 4 ganger isdn linje ut er ikke helt bra. Lenke til kommentar
Djtrance Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Når telenor ringte å sa at jeg kunne få bredbånd i mars, sa han at han skulle sende meg et tilbud som kommer i mars. Venter spent Lenke til kommentar
thesittingduck2 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Til alle dere som syter over at Telenor stjeler har jeg dette å si; NGT er ikke det spor bedre, dere er i hvertfall kundeservisen elendig. Vi flyttet i sommer og jeg bestemete meg for at jeg skulle prøve NGT etter at jeg hadde hat Telenor en stund. NGT klarte ikke å levere etter at jeg hadde purret gjentatte ganger ga jeg opp etter tre mnd. Ringte Telenor og sa "første man til mølla!" det samme gjorde jeg med NGT. 1 1/2 uke etter på hadde jeg instalatør fra Tele Nett på døra og fiks ferdig linje no probs... Avbestilte hos NGT. Det gikk to uker samme instalatør ringte meg og spurte om det stemete at jeg skulle ha Nextgentel også? Han hadde da fått bestilling fra Nextgentel på instalasjon hos oss! Nesten det samme skjedde høsten 2001 da vi bestilte ADSL for første gang. Telenor er noe dritt men det lukter fjøs av flere av leverandørene en Telenor spør du meg! Prøv og ring kundeservise hos NGT skal du se! Just my 2 cents worth TSD2 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 nå som jeg skum lest igjennom tråden her så kom jeg på noen ting, det med at man skal ha nedgrensning på et X ant. Gbyte trur jeg skal ligge i modemet, har hørt om folk som har "hacka" modemet og resette Gb. greia. vet ikke om dette stemmer men men Jeg har hatt UPC og Telenor gjennom åra, bor i OSLO så har relativt mange ISPER og velge mellom, 2 års kontrakten er utløpt.. så jeg kan vel kjøpe NY ISP etter hvert.. har tenkt litt på Firstmile. En dum ting med telenor. Innemellom trur jeg at modemet, eller tilkoblinga mellom MEG og TELENOR dettet ut. Det skjer ikke så ofte. kanskje 1 gang hver 4 time eller slikt. dersom jeg uploader noe til FTP og slikt så disconnectern og så vil den ikke fortsette å uploade fram til jeg har trykka FORTSETT. Dette skjer ikke med UPC linja... lurer på om de oppgraderer utlinja, for kabel nett så er det veldig mye enklere å oppgradere hastigheter fordi kablene er mye raskere enn det telefoni greiene, upc kunne fint levert 10/10 mbit til alle kundene. :drible: Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Til alle dere som syter over at Telenor stjeler har jeg dette å si;NGT er ikke det spor bedre, dere er i hvertfall kundeservisen elendig. Vi flyttet i sommer og jeg bestemete meg for at jeg skulle prøve NGT etter at jeg hadde hat Telenor en stund. NGT klarte ikke å levere etter at jeg hadde purret gjentatte ganger ga jeg opp etter tre mnd. Ringte Telenor og sa "første man til mølla!" det samme gjorde jeg med NGT. 1 1/2 uke etter på hadde jeg instalatør fra Tele Nett på døra og fiks ferdig linje no probs... Avbestilte hos NGT. Det gikk to uker samme instalatør ringte meg og spurte om det stemete at jeg skulle ha Nextgentel også? Han hadde da fått bestilling fra Nextgentel på instalasjon hos oss! Nesten det samme skjedde høsten 2001 da vi bestilte ADSL for første gang. Telenor er noe dritt men det lukter fjøs av flere av leverandørene en Telenor spør du meg! Prøv og ring kundeservise hos NGT skal du se! Just my 2 cents worth TSD2 ngt har mye bedre kb/sec pr krone enn det telenor har. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 for en ting skal telenor ha, de har ett av landets beste ping statestikk. En kamerat av meg sitter med NGT 2048/704 (elns), og han har høyere ping enn meg som har Online ADSL 704/128. Det er ikke mye, men når man tenker på at det er meget stor forskjell i hastighetene, så er det ganske så bra. Også har de utrolig god oppetid Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) :yes:Sånn er de ther også. Kamerat av meg har høyre ping enn meg på spill, jeg har nå UPC og Telenor, jeg har ping fra 5-20 på svenske servere og norske (sykt) har veldig god ping på de svenske serverne og UPC linja pinger godt. Online ADSL'en pinger greit mot norske men mot de svenske så er det en annen sak. edit: en ting til, har 30 GB grense på telenor linja, selom jeg laster ned masse fra nettet, og spiller mye går jeg aldri over 30 gb. Det holder for de fleste. og tviler på at de selger noe spess godt nå. Endret 3. mars 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Til alle dere som syter over at Telenor stjeler har jeg dette å si;NGT er ikke det spor bedre, dere er i hvertfall kundeservisen elendig. Vi flyttet i sommer og jeg bestemete meg for at jeg skulle prøve NGT etter at jeg hadde hat Telenor en stund. NGT klarte ikke å levere etter at jeg hadde purret gjentatte ganger ga jeg opp etter tre mnd. Ringte Telenor og sa "første man til mølla!" det samme gjorde jeg med NGT. 1 1/2 uke etter på hadde jeg instalatør fra Tele Nett på døra og fiks ferdig linje no probs... Avbestilte hos NGT. Det gikk to uker samme instalatør ringte meg og spurte om det stemete at jeg skulle ha Nextgentel også? Han hadde da fått bestilling fra Nextgentel på instalasjon hos oss! Nesten det samme skjedde høsten 2001 da vi bestilte ADSL for første gang. Telenor er noe dritt men det lukter fjøs av flere av leverandørene en Telenor spør du meg! Prøv og ring kundeservise hos NGT skal du se! Just my 2 cents worth TSD2 ngt har mye bedre kb/sec pr krone enn det telenor har. Jeg har større bil en deg! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 jeg er eldre enn deg og har større tiss enn deg. WoV! Så vidt jeg vet så har ikke telenor offentliggjort oppgraderingene helt enda. Lenke til kommentar
thesittingduck2 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Så vidt jeg vet så har ikke telenor offentliggjort oppgraderingene helt enda. Viktig poeng Endret 3. mars 2004 av thesittingduck2 Lenke til kommentar
thesittingduck2 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Også har de utrolig god oppetid Har vært online 24/7 siden jeg fikk linja i oktober. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 nå som jeg skum lest igjennom tråden her så kom jeg på noen ting, det med at man skal ha nedgrensning på et X ant. Gbyte trur jeg skal ligge i modemet, har hørt om folk som har "hacka" modemet og resette Gb. greia. Nei det stemmer ikke. Modemet er et vanlig standar som du kan bruke på alle adsl forbindelsene her i norge, i vertfall på alle som leier lingjene og sentraler fra telenor. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Telenor senker prisene: Tror d'ekke før jeg får se det! Stemmer dette derimot, bøyer jeg meg i støvet og bestiller telenor ADSL Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Telenor senker prisene:Tror d'ekke før jeg får se det! Stemmer dette derimot, bøyer jeg meg i støvet og bestiller telenor ADSL De senker ikke prisen, men øker hastigheten. (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Til alle dere som syter over at Telenor stjeler har jeg dette å si;NGT er ikke det spor bedre, dere er i hvertfall kundeservisen elendig. Vi flyttet i sommer og jeg bestemete meg for at jeg skulle prøve NGT etter at jeg hadde hat Telenor en stund. NGT klarte ikke å levere etter at jeg hadde purret gjentatte ganger ga jeg opp etter tre mnd. Ringte Telenor og sa "første man til mølla!" det samme gjorde jeg med NGT. 1 1/2 uke etter på hadde jeg instalatør fra Tele Nett på døra og fiks ferdig linje no probs... Avbestilte hos NGT. Det gikk to uker samme instalatør ringte meg og spurte om det stemete at jeg skulle ha Nextgentel også? Han hadde da fått bestilling fra Nextgentel på instalasjon hos oss! Nesten det samme skjedde høsten 2001 da vi bestilte ADSL for første gang. Telenor er noe dritt men det lukter fjøs av flere av leverandørene en Telenor spør du meg! Prøv og ring kundeservise hos NGT skal du se! Just my 2 cents worth TSD2 ngt har mye bedre kb/sec pr krone enn det telenor har. Jeg har større bil en deg! 15-åring med bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå