Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å lage en logo?

Anbefalte innlegg

[FONT=Courier] :love:

heisann =) jeg har en liten prosjekt oppgave jeg holder på med her, i forbindelse med kurset jeg går på. Og trenger en logo, hvor det står "Tiger" på. og den skal liksom tilhøre en restaurant, dette er bare en oppgave, ikke noe ordentlig restaurant.

mari
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første; jeg har aldri laget logoer før og har heller aldri gått noe kurs. Hvorfor trenger du hjelp, egentlig? Hvis det er en prosjektoppgave bør du vel lage logoen selv, ville jeg tro.

Uansett, jeg tok meg 20 min med PS og et tigerbilde fra tommy&tigern, og resultatet ble slik:

http://www.stud.ntnu.no/~anderfo/pics/temp.../tigersmall.jpg

Jeg ville på ingen måte brukt denne logoen, siden originalbildet antakelig har opphavsrett, og siden det er enkelt å gjøre den mye finere (jeg lagde min første logo), men der har du ihvertfall en idé..

Lenke til kommentar

hei du =) tusen takk for at du gadd å svare da..... nei altså, jeg lurte bare på om noen kunne hjelpe meg med det.som har litt lettere for å lage en logo, en det jeg har. er vel ikke noe galt i det :) dessuten var det kurset som ba meg gjøre dette :p

men tusen takk for den tigern der da... men den skremte meg too much, til at jeg kan bruke den =) hehe

tusen takk for all hjelp..

håper jeg en dag. lærer hvordan man kan lage en logo. :) tror neppe jeg får det til i word, er ikke mestern i word. er ikke dum heller, men det finns en mellomting og der er jeg. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Word er nok ikke egnet for å lage logoer, nei!

Bruk et tegneprogram eller bildebehandlingsprogram (eller en mellomting); Adobe Photoshop funket bra, men det går nok også fint med billigere/bedre/mer tilgjengelige program. Gimp er gratis og egner seg nok bra. I tillegg kan det være greit å bruke et fint tigerbilde som utgangspunkt...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...