Stig-Arne Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Har oppdaget utover i Renegade at det hakker litt sånn av og til, flere som oppdager dette? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 jepp! skru ned på grafikk-instillingene Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 No har vel kommet til mission nr 6 og hakke merka noe hakking her.. Bruker p4 1800 mhz Geinward Geforce 3 64 mb ram 1024 mb ram Seagate 80 gig scsi harddisk (10000 rpm) Asus p4 hovedkort Og Windows Extra Pain! Har all grafikk på full guffe:D Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg står fast! Vet noen om en walkthrough til renegade? Har søkt litt på internett men fant ikke noe brukbart. Kanskje dere kan hjelpe meg? Jeg vet ikke helt vilket brett d er snakk om men, det er på en stor båt. Noen gisler ble ført dit, og jeg skal redde dem. Dette har jeg da gjort, samt utført alle secondary missions. Det som gjenstår er da og stikke av med gislene med en ubåt. Men for å få bruke u-båten må jeg ha et spesielt adgangskort. Jeg har fra før red,green,yellow. En stemme sier jeg må finne kapteinen for å få adgangskortet til u-båten. MEN - jeg har fra før vært og "besøkt" kapteinen. Drepte han og alle andre men fikk ikke noe spesielt kort av noe slags type. Har vært flere ganger oppe på kapteinsbroa og sjekket men finner ingenting. Er det viktig at slikt utføres i kronologisk rekkefølge? må jeg spille brettet på nytt og vente til jeg har reddet gislene til jeg dreper kapteinen? Vet dere i d hele tatt hva jeg prater om? =)) Håper noen kan hjelpe meg. hilsen karl kristian aurstad Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Til Aurstad! Jeg driver akkurat med den missjonen selv jeg tror ikke du behøver å gjøre det den rekkefølgen men på "toppen av båten finner du Kapteinene i hvit dress tror jeg og jeg drepte alle der oppe og fikk beskjed om å dra ned til ubåten og dra av gårde med fangene du har reddet! SPOILER BELOV:: - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hver opps på før du kommer ned til ubåten og fangene der kommer det en helvetes mye soldater og prøver å drepe dem før du for dratt avgåre med ubåten og hvist 1 av dem blir drept så har du failed helle missionen!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 jepp har det her,det er ikke på grunn av grafikk instilling. er som lagg i multiplayer,føles sånn. fx starter skirmish og i begynnelsen ut av basen lagger det litt,men om jeg da stormer nod basen med mammoth og noen GI`s bak meg så lagger det aldri.obelisken skyter mens folk med laser og ramjet skyter vilt fra alle kantene+jeg skyter fra tanksen(ikke glem forsvars kanonene)så er det null hakking og null lagg. er som regel bare i begynnelsen Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 22:49, aurstad skrev:Jeg står fast! Vet noen om en walkthrough til renegade? Har søkt litt på internett men fant ikke noe brukbart.Kanskje dere kan hjelpe meg? Jeg vet ikke helt vilket brett d er snakk om men, det er på en stor båt.Noen gisler ble ført dit, og jeg skal redde dem. Dette har jeg da gjort, samt utført alle secondary missions. Det som gjenstår er da og stikke av med gislene med en ubåt. Men for å få bruke u-båten må jeg ha et spesielt adgangskort. Jeg har fra før red,green,yellow. En stemme sier jeg må finne kapteinen for å få adgangskortet til u-båten. MEN - jeg har fra før vært og "besøkt" kapteinen. Drepte han og alle andre men fikk ikke noe spesielt kort av noe slags type. Har vært flere ganger oppe på kapteinsbroa og sjekket men finner ingenting.Er det viktig at slikt utføres i kronologisk rekkefølge? må jeg spille brettet på nytt og vente til jeg har reddet gislene til jeg dreper kapteinen?Vet dere i d hele tatt hva jeg prater om? =))Håper noen kan hjelpe meg.hilsenkarl kristian aurstad jeg og kameraten min satt og spilte renegade (på hver vår pc), og jeg klarte den verdenen helt fint, men kameraten min fikk akkurat samme problemet som du har nå. vi fant aldri ut av hva som var feilen, så jeg bare sendte mine savegames over til hans pc :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå