Fx-1 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Toyotas svar til morgendagens bilister Pressemelding: Motor Triathlon Race Car er svar på tre ting samtidig. Toyotas europeiske designstudio ED2 har designet en ny sportsbil som omslutter Toyotas tre sterke områder: motorsport, firehjulstrekk og avansert teknologi. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 jeg synest (les JEG SYNEST) at den bilen var rett og slett STYGG. Alt for overdrevent design. Virker litt for "mådesignedenslikatdenserframtidsaktigut" Men det er jo min mening da Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 jeg synest (les JEG SYNEST) at den bilen var rett og slett STYGG.Alt for overdrevent design. Virker litt for "mådesignedenslikatdenserframtidsaktigut" Men det er jo min mening da stygg men tøff Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 enda en av utallige Rare Toyota konsept biler .. hadde de hatt baller hadde de satt "PM" i produksjon (den En-setern som ser ut som et egg ) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 det kjipe er at det faktisk kunne haa blitt en phet bil, men de der ender som regel opp (på papiret) med gass/el motor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg