inoan Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 HAr funnet ut at jeg antagelig må kjøpe meg nytt kabinett. Sitter pr idag med et Skyhawk miditower. Dette er jeg strålende fornøyd med. Det ser bra ut også, noe som er veldig viktig. Her er bilde av kabinettet mitt nå. Jeg ønsker et Maxi tower, med flest mulige plasser til 5¼" brønner. Kriterier: - Pent. - Minst 6 5¼" brønner. - Ikke dyrere enn 1500 kr. - Maxitower. Håper på litt veileding. Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EYE2000B har det sjøl veldig bra. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 AOpen hq08, koster bare 274kr på mpx.no, fint å modde Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 AOpen hq08, koster bare 274kr på mpx.no, fint å modde Husk at dette kabinettet er laga for pentium2, pentium3 og alle de gamle cpuene fra den tiden. Derfor er ikke ventilasjon så veldig prioritert. Vis man vil ha god stor kasse med god ventilasjon og 9stk 5 1/4" brønner, gå for image å shapetec Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 AOpen hq08, koster bare 274kr på mpx.no, fint å modde Husk at dette kabinettet er laga for pentium2, pentium3 og alle de gamle cpuene fra den tiden. Derfor er ikke ventilasjon så veldig prioritert. Vis man vil ha god stor kasse med god ventilasjon og 9stk 5 1/4" brønner, gå for image å shapetec les : fint å modde , det er ikke så veldig bra airflow originalt nei, derfor trengs det litt modding til Lenke til kommentar
inoan Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Takker. Dette virket veldig intreassant til nå. 9 stk 5¼"! Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EYE2000B har det sjøl veldig bra. Er også kjempe fornøyd med mitt! Men husk å kjøp den HDD holderen! Ellers er det bare plass for en HDD.... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Aopen HQ08 <33 Helt klart, Altså, jeg leste om denne Airflowen, kjøpte meg 4 vifter @microplex.no jeg, smekka inn, jeg synes faktisk at det er bra airflow, eller som Ballemannen sier: MOD! Lenke til kommentar
inoan Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Xedge. Hadde det i tankene, men microplex aner ikke når det kommer inn. Det jeg har bilde av over er jo samme serie. Regner med at innmaten er omtrent samme. Spawn: Hvilken HDD holder? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Xedge. Hadde det i tankene, men microplex aner ikke når det kommer inn. Det jeg har bilde av over er jo samme serie. Regner med at innmaten er omtrent samme. Spawn: Hvilken HDD holder? Det følger bare med en hdd/fdd-brønn. Resten er bare cd-rom-brønner, så du må kjøpe overganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå