Gå til innhold

frameset og noframe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk. Begynnete å lure på om ingen kunne svare :)

Det tok jo ikke mer enn to timer... :)

Har en følelse av at de to siste ukene av utviklingsarbeidet kommer til å gå med på å rydde i schtøgg Visual Studio kode... 24/7
Én ting har jeg lært den tiden jeg har drevet på med html og css, og det er å skrive koden for hånd helt fra scratch av, da slipper du det der.

Og tør jeg spørre hvorfor en som deg selv spør om bruksmåten til frames? Du vet vel hva vi synes om det? :p

Lenke til kommentar

Driver med et ###### av en applikasjon, så dette blir ikke aktuelt å skrive for hånd... CSS? Erru morsom eller? Visual Studio støtter ikke mye CSS skal jeg si deg (legger inn mye manuelt ja)

Fikk vridd meg unna frames etter hvert - gikk over til en index fil som inkluderer en tabell fordelt på tre andre aspx-filer filer :roll: Holdt på å begynne å grine da jeg gikk igjennom koden som lå til grunn for det jeg skal lage. Det værste er at jeg må bruke den metoden...

Hvis du tror jeg bruker Visula Studio til å lage html kode så vet du ikke mye om Visual Studio og hjemmesideutvikling, eller du tror jeg ikke vet mye om det :)

eyh, autosensurert for første gang :thumbup:

Endret av enden
Lenke til kommentar

Er vel ikke noe problem å skrive HTML/CSS i Visual Studio, men den er ikke akuratt det beste jeg vet om. Den setter rød strek under ting som er riktig og :laugh: f.eks cursor: pointer; i css, der setter den strek under pointer og påstår det ikke er gyldig ;) Samt påstår den at HR ikke har class attribute :p

Nei, egner seg best til programmering som C++/C# osv :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...