enden Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Lenge siden jeg har drevet med frames... Visual Studio har laget det schtøggeste framesettet jeg noen gang har sett, og der sitter noframes inni framesettet. Stemmer dette? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) <html> <frameset cols="25%,50%,25%"> <frame src="25.html"> <frame src="50.html"> <frame src="25.html"> <noframes> <body>Klarer ikke å lese framer vel!</body> </noframes> </frameset> </html> Endret 19. februar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 takk. Begynnete å lure på om ingen kunne svare Har en følelse av at de to siste ukene av utviklingsarbeidet kommer til å gå med på å rydde i schtøgg Visual Studio kode... 24/7 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 takk. Begynnete å lure på om ingen kunne svare Det tok jo ikke mer enn to timer... Har en følelse av at de to siste ukene av utviklingsarbeidet kommer til å gå med på å rydde i schtøgg Visual Studio kode... 24/7Én ting har jeg lært den tiden jeg har drevet på med html og css, og det er å skrive koden for hånd helt fra scratch av, da slipper du det der. Og tør jeg spørre hvorfor en som deg selv spør om bruksmåten til frames? Du vet vel hva vi synes om det? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Og tør jeg spørre hvorfor en som deg selv spør om bruksmåten til frames? Du vet vel hva vi synes om det? Han driver med noe .asp-greier ellerno. Har bemerka det før vertfall.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Driver med et ###### av en applikasjon, så dette blir ikke aktuelt å skrive for hånd... CSS? Erru morsom eller? Visual Studio støtter ikke mye CSS skal jeg si deg (legger inn mye manuelt ja) Fikk vridd meg unna frames etter hvert - gikk over til en index fil som inkluderer en tabell fordelt på tre andre aspx-filer filer Holdt på å begynne å grine da jeg gikk igjennom koden som lå til grunn for det jeg skal lage. Det værste er at jeg må bruke den metoden... Hvis du tror jeg bruker Visula Studio til å lage html kode så vet du ikke mye om Visual Studio og hjemmesideutvikling, eller du tror jeg ikke vet mye om det eyh, autosensurert for første gang Endret 19. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Er vel ikke noe problem å skrive HTML/CSS i Visual Studio, men den er ikke akuratt det beste jeg vet om. Den setter rød strek under ting som er riktig og f.eks cursor: pointer; i css, der setter den strek under pointer og påstår det ikke er gyldig Samt påstår den at HR ikke har class attribute Nei, egner seg best til programmering som C++/C# osv Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 alt finnes ikke som atributt... Trenger jeg si mer? Poenget mitt var uansett at css skriver man i "notepad" bruker"" på notepad, så alle skjønner at jeg ikke mener MS Notepad, men generic notepad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå