l2c Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Er det noen som vet hvor mye minne Nokia 5140 vil få? Jeg pønsker på ny mobil...og er veldig i tvil egentlig. N5140 er meget nice (jeg liker røde ting), men har 4k farger. SE Z600 er klapp telefon, har alt fet, men er stygg, og har lite minne. SE T630 er lekker, men har og lite minne. Og det er uten å tenke på prisen... I tillegg kommer det SE T650 som KANSKJE har minnekort å mp3? (men er stygg som f though) Så, hvor mye minne? noen som vet? Noen som har andre meninger å anbefalinger? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 stikk til nokia.no.... der finner du alle specs Lenke til kommentar
l2c Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Nei, var nemlig det skjønner du.. jeg har trålt siden der, og eneste som står, er maksstørrelse på forskjellige filer du vil motta o.l. Mulig jeg er heeelt blind, men totalt minne, finner jeg ikke Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) så det jeg også. sjekka nokia.no etter at jeg skrev posten i stad, men fant ikke noe jeg heller. Prøv esato.com, eller gsm-arena.com eller en annen sånn side.... Endret 19. februar 2004 av shadowlands Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hva med Nokia 6230, med så mye minne du kan betale for da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå