jag Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Fikk endelig ny skjerm i går etter at jeg sendte inn en med samme problem. I øvre vestre hjørne og nedre høyre hjørne er det lyse områder (akkurat som om det skinner litt igjennom) som går som stiper diagonalt mot midten. Sendte denne beskrivelsen sist gang til Samsung support og de mente det måtte være noe feil med skjermen, det ble også verifisert av Infocare som tar seg av returer. Nå registrerer jeg det samme med den nye skjermen, derfor lurer jeg på om det er noe som gjelder generelt for 173T, irriterende er det i mørkt rom med svart bakgrunn. Noen andre som har registrert det samme? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 vi i testpanelt hadde ikke det problemet... skal kontakte smg å høre jeg;) Poster svar når jeg vet noe Lenke til kommentar
jag Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Kan legge til at dette gjelder ved både DVI og analog tilkopling. Har prøvd med flere forskjellige skjermkort også. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 jeg misstenker at det er feil i panelet, men med to stykker rett etterhverandre blir jeg mistenksom på at noe er galt her. Har sendt melding til smg på dette og kjenner jeg de rett har jeg svar i løpet av kort tid. Gi meg en time på denne jag;) Lenke til kommentar
jag Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Takker. Er jo en knallbra skjerm som jeg ikke har lyst til å gi fra meg igjen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 snakket med SMG. Dette er helt nytt for dem (og det tror jeg på) De ønsker at du sender den tilbake til infocare, og de beklager dette. Infocare skal informere Samsung om hvilken batch denne skjermen kommer fra. Du vil få en ny tilbake. Har du problemer da, send en pm så skal jeg bistå deg;) Lenke til kommentar
jag Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Mange takk for hjelpa. Var det noe jeg skulle legge ved til infocare av informasjon, altså "gi beskjed til samsung om batch" etc? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Du kan godt sende med et ark der det står at de sjekker om de to skjermene du har fått kommer fra samme batch. Dette informerer de da samsung om. bare ring infocare du. sender deg en pm, da jeg ikke vil offentligjøre navn her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå