HEE Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Politiet gjorde det grusomme funnet tirsdag kveld. Skrekkslagne politifolk fant en 34 år gammel mann i ferd med å steke en menneskehjerne i stekepanna på kjøkkenkomfyren, skriver The Sun. Rundt omkring i leiligheten i Øst-London lå drapsofferet oppdelt. Blod var sprøytet rundt vegger og gulv. - 45-åringen kan ha delt opp den drepte for å spise ham, sier en politikilde til The Sun. Hei. en fin verden vi lever i ! mange syke folk der ute ! les resten her Fy fader ble litt dårlig nå. Edit : han var vel sulten da.. Endret 19. februar 2004 av HEE Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Syke? Syns det er helt normalt jeg.. Vi spiser alt mulig mat fra dyr, så hvorfor ikke kunne spise av andre mennesker? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ingenting som en hjemmelaget pizza med hjernemasse som fyll. Namnam. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Ble faktisk litt sulten selv nå. Det sies det smaker som kylling, bare litt seigere. Endret 19. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Kunne han ikke funnet en litt yngre person? Ser for meg at en halvfeit gammel hårete 45åring ikke smaker så godt som en ung spretten 25-åring f.eks. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hårete er vel ikke så relevant her, da han spiser det som er inni. Men selvfølgelig, en 12 årings hjerne er jo ferskere enn en på 45.. man tager hva man haver.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Han skulle sikkert ikke bare spise hjernen da. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 nå er ikke jeg ekspert på kannibalisme, men jeg tror ikke de spiser huden.. mulig de sparer det, så de har litt snacks til tv kvelden.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Vi spiser huden til griser.. og huden på kylling.. hvorfor ikke spise huden på mennesker? Hårene må selvfølgelig fjernes først. Jeg tenkte mest på det visuelle. Hårete er ikke bra. Endret 19. februar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
HEE Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Syke? Syns det er helt normalt jeg.. Vi spiser alt mulig mat fra dyr, så hvorfor ikke kunne spise av andre mennesker? Fordi det ikke er lov ? er du en av de ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Menneske-crisp? Tja, hvorfor ikke. Vi eter bacon-crisp (ikke jeg). Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Minnte meg på filmen Hannibal. Den scenen når han spiser hjerne som flymat:D Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 eller From Hell, der han spiser halve leveren eller hva det no er han spiser Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hva med kjønnsorganen a folkens? kunne vel ha blitt ei spennende pølse for de fleste Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvorfor er det nesten aldri bilder til artikler som denne? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 delene er som regel oppspist eller no... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Syke? Syns det er helt normalt jeg.. Vi spiser alt mulig mat fra dyr, så hvorfor ikke kunne spise av andre mennesker? Fordi det ikke er lov ? er du en av de ? ingen grunn til å ikke spise mennesker fordi det er ulovlig. Ett annet argument mot kannibalisme er jo at det helt sikkert ikke er så veldig sunt, at det er etisk forkastelig og antakeligvis veldig seigt kjøtt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvorfor er det nesten aldri bilder til artikler som denne? @HoLy_CoW: Tja, friterte testikkel skiver smaker sikkert ikke så værst rotten.com Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvorfor er det nesten aldri bilder til artikler som denne? @HoLy_CoW: Tja, friterte testikkel skiver smaker sikkert ikke så værst rotten.com watta!?!?!? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Skulle vært lenge uten mat føre jeg hadde tat det skrittet. Men jeg hadde spist framfor å sulte til døde. Kanibalisme er jo blit drivi med utallige ganger opp over historien da, så det kan da ikke vøre så unatulig. Andre dyr spiser da sine egene. Hvorfor skal ikke vi det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå