Etuag Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg fikk inn en PC fra en kunde som var FULL av virus, spyware, o.l. PCen kjørte Windows XP home. På kabinettet er en sånn vanlig merkelapp med en windows-produknøkkel, men den funket ikke da jeg prøvde å installere XP home på nytt. Det står heller ikke på lappen hvilket OS nøkkelen tilhører. Finnes det en måte å finne det ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 En telefon til MS Norge kan sikkert svare deg på det. http://www.microsoft.com/norge/infocenter/...act/default.asp Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Syns det er merkelig du sier det ikke står hvilket operativsystem det er. Nettopp sett under begge laptopene mine, og på begge står det på produktnøkkel-merket hvilket operativsystem det er. Evt. bruker du ikke cd'n som fulgte med? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) har du allerede formatert? hvis ikke så kan du f.eks bruke Aida32 til og finne ut nåværende produkt nøkkel som blir brukt på pc'en. Endret 20. februar 2004 av Timur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå