Nissen Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Noen som har noen techno sanger de vil anbefale?' Jeg anbefaler: Lautsprecher - Omnibus Scooter - Ramp Scooter - Posse Blank & Jones - Nightfly, og Dj Culture 666 - Confusion, Dance 2 Disco, og Supadupafly Dj Quicksilver - Free, Believe, og Belissima Mvh Nissen Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Denne er bra Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Du spør om techno anbefalinger, men selv anbefaler du alt annet enn techno. Da er det ikke lett å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
takeoff Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 jeg vil anbefale ZIRCON!! du kan laste de på http://www.realzircon.com helt gratis :smile: prøv et par sanger, selv vil jeg liker jeg best "behind the sun" eller noe sånt.. konge musikk, ellers løp og kjør in trance we trust cd'ene!! Lenke til kommentar
tokr Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 altså ... det som er nevnt ovenfor er IKKE techno... techno er en sjanger innen elektronisk musikk og IKKE ET SAMLEBEGREP.. ..vel jeg skjoenner poenget... det du bør kikke på er følgende DJr/Producere innen hardhouse, hardtrance & NuNRG WEIRDO, CAPTAIN TINRIB, KARIM, YAKOOZA, BRAIN BASHERS, COSMIC GATE, 12 INCH THUMPERS, LISA LASHES, ANNE SAVAGE, FERGIE (før i 2002), BK, STEVE THOMAS, MAX THE ALIEN. og masse mere ...sjekk ut disse først... du vil ikke angre Techno (som du sikkert ikke mente) DJr og anbefale er Devilfish, Christian Smith, Wetmusic ++ Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Clubspeakers - have you ever (Baloon remix) Childhood - where my love is (dj's at work remix) Love x press - cosmic dancer. Spør meg, jeg har peiling på skikkelig musikk!! Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Skal du ha Techno/trance så er Tunnel Trance tingen... http://www.tunnelamerica.com må bare si at Tunnel Trance Vol. 20 er sinnsykt fet! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Techno rocker er jo bra dah. scooter med aii shot the dj. o.s.v Lenke til kommentar
JSS Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Turkan - Light A Rainbow Matt Darey´s Mash Up feat. Marcella Woods - Beautiful (Original Mix) Angelic - Can 't keep me silent Minimalistix - Close cover Grey C. Frost feat. Davey D - Bring me back light Disse sangene rul(l)er gata!!!! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 scooter er ikke techno jeg drar til belgia på lørdag for å høre dj rush spille på the fuse, DET er techno. er lei av n00bs som ikke har snøring og kaller all elektronisk musikk for techno, det blir som å si at vikingarna er rock lissom, fordi det har gitar. ellers hører jeg nå på dave clarke og green velvet live @ Xcess nov 2001, det er svinbra! veggiss Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Scooter er techno jo. det er det de kaller musikken sin for i hvertfall. (hjemmesiden er http://www.scootertechno.com) Ramp suger masse! Aii shot the DJ er mye kulere. her er noe som kanskje faller i smak:(dance/techno/trance) Scooter - Nessaja (ny!) 4 Strings - Take Me Away ATB - "hold you" og "let you go" Aquagen - Hard to say i'm sorry DJ´s @ Work - Time 2 Wonder Blank & Jones - Desire Starsplash - Free Rocco - Everybody Topmodelz - L'Esperanza Mark'Oh - Never Stop That Feeling 2001 Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days 2001 Barthezz - Infected [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-03-27 13:31 ] Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 ...Scooter er ikke Techno...derimot er det Dance Scooter er ;-P Anyway. Jeg har ikke noen faste favoritter, men jeg vil ihvertfall anbefale alle som har tilgang til bredbånd å ta en tur innom en av de største internet radioene som finnes (MP3) http://www.digitallyimported.com Der kan du høre på Trance, Hard Trance, Hard House og Euro Dance. Der har de mye variert musikk for enver smak, så slipper du å laste ned ørten MP3 filer, her kan man jo høre døgne rundt... Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Boyz With Toyz - Feelin Alright Marc Aurel - The Sun og Running Dumonde - Nesten Alt CRW - I feel loved Bush - Future Lenke til kommentar
nekroman Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg hater sider hvor du må legge igjen e-post adresser etc etc... Men mp3.com har nådd toppen! Kan Pfizer kontakte deg og gi deg info om Pfizers produkter?... Uuuuuch! Dodgy... er dette prisen for 'gratis' internett? eksempel: http://play.mp3.com/play?redirect=play.mp3...Fwww.mp3.com%2F neineinei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå