tigerdip Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Holland-Dozier - Don't leave me Holland-Dozier - feat. Lamont Dozier - Why can't we be lovers Holland-Dozier - feat. Brian Holland - Don't leave me starvin' for your love Holland-Dozier - I'm gonna hijack ya, kidnap ya, take what I want Holland-Dozier - You took me from a world outside Thinkerbell (hele albumet) Beth Gibbons & Rustin man - Out of season (hele albumet) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Alice In Chains - Rooster Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Alice In Chains - Rooster Jeg digger Alice in Chains! Rooster er flott, for ikke å snakke om Nutshell! Smashing Pumpkins - Landslide er konge! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Alice In Chains - Rooster Jeg digger Alice in Chains! Rooster er flott, for ikke å snakke om Nutshell! Smashing Pumpkins - Landslide er konge! Nutshell kommer på en meget close andreplass. Syns forøvrig at de skulle ha konsentrert seg om mer akustisk/roligere låter ala de låtene som er på Jar of Flies, for det er ingenting tvil om at at det var det de kunne best. Hadde Jar of Flies vært lenger med samme kvalitet på sangene så hadde det det definitivt vært en av grungen's viktigste album på lik linje med Nevermind. Synd vi ikke får høre mer fra den kanten :\ RIP Layne Endret 26. februar 2004 av As}{antii Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 In Flames - Everlost Part 2 Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Black velvet er jo bra.. Husker ikke hvem som sang den... Når vi snakker om velvet; Savoy - Velvet og noen til: Scott McKenzie - San Fransisco Ten Years After - I'd love to change the world Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Introen til FFX (Nubuo Uemutso) Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Lister opp noen som sikkert ikke alt for mange kjenner til... Blue öyster cult - then came the last days of may Lobo - How can I tell her Lobo - Don't Excpect Me To Be Your Friend Mountain - Nantucket slighride Spooky tooth - The mirror UFO - (Come away) Melinda The Cardigans - Feathers and down Nydelig bra låter Kunne tatt med veldig mange flere.....Veldig mange, ja. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Vet noen av disse har blitt nevn allerede, men her er de jeg kommer på for øyeblikket: Céline Dion - The Power of Love U2 - One The Beatles - Yesterday Cecilia Vennersten - Det Vackraste Jag Vet Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water Leann Rimes (og diverse andre som også synger den) - How Do I Live Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For You Nå har jeg vist frem min myke side her Får sette på noe Iron Maiden for å veie opp Lenke til kommentar
Kebabxt Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Er ikke så veldig glad.. dvs jeg HATER pop-ballader yuck.. men heldigvis har alle sin egen smak, min er vel (med stor sjangs for å glemme ALT for mye): Sweatshop Union - Ascend Cunninlynguists - Mic Like A Memory, Missing Children, Family Ties, Mindstate, Takin The Loss, Appreciation remix, Seasons osv.. litt for mange egentlig Genelec & Memphis Reigns lager stort sett kun vakre sanger Akira Yamaoka - Promise, True, Tears Of Cheryl. Yasunoria Mitsuda - Alt for mange å nevne Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast er jo vakker på sin måte Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Vil vel ikke definere 3 doors down - When I'm gone som vakker. Det er drøyt, jeg synes sangen er bra men den er ikke vakker. Her er et par bidrag til det jeg definerer som "vakkert" : Lifehouse - Storm Counting crows - Colorblind Ryan Adams - Wonderwall (Oasis coverlåt) Air - La femme d'argent (under tvil) Bryan Adams - Please forgive me Bryan Adams - (Everything I do) I do it for you Coldplay - Trouble Enya - Caribbean blue(denne dama har teken) Eric Clapton - Tears in heaven Evanescence - My imortal Everclear - Annabella's song Goo goo dolls - Iris (teksten er jo FANTASTISK) Jimmy eat world - My sundown Jimmy eat world - Hear you me John Mayor - Your body is a wonderland Mew - Comforting sound (deeeeilig) Michael Jackson - Heal the world Sting & The police - Every breath you take (PUFF my ass!) Sting - Shape of my heart Sting - Fields of gold R.E.M - Everybody hurts Bravo allstars - Let the music heal your soul Chris de Burgh - Lady in red Chris de Burgh - Where peaceful water flow D.D.E - Vindsjan på kaia Extreme - More than words Queen - Love of my life Queen - Those where the days of our lives Elbow - Newborn Faith no more - Easy Five for fighting - Superman Goodfellaz - If you walk away Guns`n roses - November rain Led zepplin - Stairway to heaven Morten Harket - Kamilla og Sebastian Michael learns to rock - The actor Nazareth - Love hurts Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water TQ - Westside (jeg er skada ) Wet wet wet - Love is all around Aaliyah - Miss you sikkert noen som er blitt med som ikke passer inn Endret 28. april 2004 av dub Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Et lite utavalg fra min side, ser dere andre har mye bra også: Gasolin' & Kim Larsen - This Is My Life Cat Stevens - Morning Has Broken George Harrison- My Sweet Lord The Righteous Brothers - Unchained Melody Gerry and the Peacemakers - You'll never walk alone Herman's Hermits - There's a kind of hush Endret 3. april 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 The Golden Core med Motorpsycho, Timothy's Monster (94) Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Simon and Garfunkel - America og Overs (fra Bookends albumet) knallsanger Lenke til kommentar
Crack Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Emerson, Lake and Palmer "Lucky Man" King's X "in the new age" Frank Zappa "Valley Girl" Tiamat "Pocket Size Sun" Ornette Coleman "Free Jazz" Alice in Chains "Rooster" + mye av Tangerine Dream etc. Endret 14. april 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Led Zeppelin - Since I've been loving you (live fra How the west was won) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Coldplay - Amsterdam Coldplay - Yellow Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Enslaved - Slaget om Lindisfarne Ulver - Ulvsblakk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Led Zeppelin - Since I've been loving you (live fra How the west was won) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå