Nemesis86 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg må bare si at jeg rett og slett elsker VOCAL TRANCE og Remix av kjente sanger Jeg lurer på om noen har en liste over alle sangene til "Novaspace". Jeg vil også gjerne ha liste over bra Vocal trance og diverse remixer av kjente pop/rock sanger. Håper noen kan hjelpe. Sjekk foresten ut Ps Trance Lenke til kommentar
Mello Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg må si meg helt enig i det der Den beste form for slik musikk er den melodiske med en nydelig kvinne stemme i bakgrunnen. Bra Vocal Trance Tunes: Matt Darey Feat. Marcella Woods - Voice of an Angel Oceanlab Feat. Justine Suissa - Satellite Oceanlab Feat. Justine Suissa - Sky Falls Down (Armin Van Buuren Mix) Delerium feat Jael of Luntik - After All (Svenson Gielen Mix) Solid Sessions - Janeiro Darren Tate Feat. Jono Grant - Let The Light Shine In Aurora - (alt som er å oppdrive av sanger, rett og slett herlig) Dj Cor Fijneman Feat. Anita Kelsey - Healing Akyra - Here Comes The Rain Again Har 7-800 til som rett og slett er konge, men sitter på jobb maskina, så er lite her. Var bare de der jeg kom på nå i farten. Send meg en PM her på forumet å spør, så skal jeg gi deg en haug med flere bra valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå