Rookie_NO Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Synes dette forumet trenger litt oppfriskning, veldig liten aktivitet her! Noen der ute som spiller FFTA? Erfaringer? Jeg har nå spilt 2x 15 timer (lånte en gba første gangen, kjøpte så en ny gba sp og begynte på nytt) og har rundt 50 missions. Det var forresten smart å begynne på nytt når man endelig har skjønt hvordan abilities/jobs funka. Har også vært på www.gamefaq.com for å få tips om smarte valg. Lurer nå på å kjøpe Golden Sun 2, men kan låne 1'eren. Bør man spille 1'eren før man begynner på 2'eren? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Angående Golden Sun kan du godt starte på 2eren før du har spillt eneren, slik som feks Zelda spillene. Men allikevel vil jeg anbefale deg å låne det første, spille gjennom det og deretter gå ut og kjøpe 2eren. Begge to er meget gode spill. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ja, selv om det ikke ligner veldig på FF:TA Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hehehe har spilt FFTA i 77-78 timer eller noe. Har tatt litt over 220 brett(80 brett til så får jeg Cid Randell). Har lissom ikke akkurat kommet meg så veldig mye videre ettersom det er mange items jeg mangler. Men marche min er på level 50, ninja med doublesword det er noe det! Har skjønt at man bør lage mange taktiker og ikke bare løpe rett mot en person og slå personen enda f.eks den personen har bonecrusher. Skytt heler personen fra avstand med noen som kan det. La folka dine lære counter attacks veldig bra. Concentrate uber fint på alle snikskytterne(antar du viste det fra før). Bonecrusher,Counter på vanelige meele attackers. Kan si noen folk som jeg fast bruker: Navn--Skill...--Fab triks Marche--Ninja--Double sword(normal angrep) Largo--Paladin--Double sword(normal attack, holy blade) Cecillia--Assassin--Concentrate(Last Breath, Ultima Masher) Thenardi--Gunner--Concentrate(confus,blind,stop shoot) Trixie--Summoner--Summon(Holy summons) Spengler--Alchemist--Alch,sagatity skill(Magic pwr+,giga flare,bio) Så bruker jeg noen ganger Ezel og da men ikke så mye siden han ikke er så veldig skilled, eneste jeg bruker på han er Azoth som får alle til å sove. Bare spør om du lurer noe.. Golden sun 2 er veldig digg men 1ern og. Man forstår vel bedre handlingen viss man har spilt 1ern vel antar jeg. Lenke til kommentar
analvakum Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) golden sun 1 og 2 er vel som chrono trigger og chrono cross. man behøver ikke spille enern for å spille toern , men man forstår bedre handlingen i spillene ved å spille enern først Endret 28. februar 2004 av analvakum Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Angående Golden Sun. Om du starter rett på toern vil du forstå rimelig lite av hva som skjer, ettersom toern er en direkte oppfølger i form av historie. Enern slutter halveis i historien, mens toern starter halveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå