cd32 Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Får for tiden JÆ*** mange "Runtime error's" når jeg surfer nettet! Når jeg skal inn på ITavisen.no må jeg først klikke nei til å debugge minst FEMM ganger før siden er loadet.. er den bare så sabla dårlig designet eller er det noe problemer med explorer? Noen som har greie på Runtime errors? Meldingen jeg får er: ******** ERROR *********** A runtime error has occurred. Do you wish to debug? Line: xxx Error: Object expected [YES] [NO] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Antar du bruker IE og da er løsningen: Dag Fjellby - Usenet (nimd): "Tools - Internet options - advanced, så tar du vekk haken på "disable script debugging" VOILA :smile: Det er altså ikke noe feil hos deg, men feilen er kodet på den siden du er på når runtime error meldingen kommer." Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 takker! Måtte inn og aktivere "dissable debugging" ja.. Naturlig nokk! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå