Undik Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg skal kontrollere en dør via USB, og vil programmere i C++ noen som har peiling? På forhånd takk, Thomas Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Tja... om du f.eks. forteller hvaslags OS du skal bruke så er det mulig noen kan hjelpe.... Lenke til kommentar
Undik Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 bruker win xp pro Lenke til kommentar
alftore Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvorfor USB? Kan du ikke bruke paralell porten? Det vil være mye enklere å få til. Se eks Hauk prosjektet. Du kan sikkert også fortelle litt om hvordan denne døra fungerer? Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Har aldri kodet USB drivere før, men xpsp1 ddk er kanskje en bra start? Tror ikke den er tilgjengelig for nedlasting, men før kunne du i hvertfall få den tilsendt for en billig penge. Hvis du søker på diverse søkemotorer er det også god sjanse for at du finner det tilgjengelig for nedlasting, men jeg er usikker på hvor lovlig det er... http://www.microsoft.com/whdc/ddk/winddk.mspx Lenke til kommentar
Undik Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Jaok, kansje jeg skal prøve m paralell porten! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå