adale Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg kunne ikke se at noen her i forumet har nevnt at Internet Explorer ikke fungerer, derfor gjør jeg det: etter å ha søkt litt på nettet, så jeg et tips om at updaten fungerte med Netscape, men ikke med Internet Explorer. Jeg lastet ned Opera istedet, og vips, det gikk uten problemer. Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 vips...det gikk uten problemer med explorer! Lenke til kommentar
adale Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 ja, fikk akkurat epost fra SE. Internet Explorer må ha Java installert for at det skal gå. Det har ikke IE som default i XP. Derfor hadde jeg problemet. Dette må likevel være nyttig infor for andre enn meg. Lenke til kommentar
PeBeJe Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg kjøpte min P900 i går, og går ut i fra at jeg har fått med den nyeste firmware.. vil en slik oppdatering være aktuell for meg? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg kjøpte min P900 i går, og går ut i fra at jeg har fått med den nyeste firmware.. vil en slik oppdatering være aktuell for meg? Godt mulig det, er ikke sikkert telefonen har nyeste fw/sw.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå