-kga- Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Pc`n restarter i ny og ne, pluss at den er ustabil. Jeg rekker ikke ta en fulstendig virus søk føre Pc`n reboter. Den er også ustabil på andre områder. Det begynte nesten med en gang jeg kobla meg opp til netverket på et lan jeg er på med ca. 400 folk. Sykelig iriterende. Jeg har påde firewall. Jeg har også AVG antivirus program, og nå Nortnon i tilegg. Men jeg har ikke fåt tat et søk etter jeg kom som sakt. Jeg skulle gjerne hat lit hjelp så fort så mulig. EDIT: Jeg glemte og si at jeg også får Showchos error. HAT!!! Endret 19. februar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Er det msblaster du mener ? Sånn at du får opp en dialogboks som teller ned og så restarter pc'en ? Du kan eventuelt starte PC'en i sikkerhetsmodus og se om du får scannet skikkelig da, hvis det ikke er msblaster. Trykk F8 i det windows starter, da skal du få velge å starte i sikkerhetsmodus. Se om det hjelper. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Fikk ordna det. Var ikke no virus.. trur jeg. Innstalerte norton ultilis og kjørte en sån windows fix sak. Fant masse feil den retta, og etter det har han ikke restarta seg no mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå