ChristianHL Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har en utrolig iriterende lyd i strømforsyningen til maskinen jeg fikk fra dell i dag... Dette er en 8600.. Hele tiden har jeg lav, høyfrekvent pipelyd i den... Flere som har dette problemet, og hva kan gjøres for å bli kvitt den...? (jeg kjører nå uten batteri, og strømmen kommer fra en stikkontakt uten jording) MVH Christian Lenke til kommentar
uNF Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ring dell, så sender de en ny en. Lenke til kommentar
lerun Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hei, Det kan faktisk være strømnettet ditt som produserer den lyden. Hvis du prøver på en jorda kontakt, skal du ikke høre denne lyden. Hvis du bor i nærheten av en bedrift eller noe som har store motorer (diesel agregat) kan dette skape uønska frekvenskomponeneter på strømnettet (skal som regel bare være 50Hz, men dette er sjelden vare). Hvis du hører lyden etter å ha testet jorda kontakt, burde du kontakte dell og høre hva de sier. Lerun Lenke til kommentar
ChristianHL Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Skal sjekke hvordan det blir med jorda-stikkkontakt når jeg gidder å stå opp fra sengen min Håper lyden forsvinner da, for den er sinnsykt iriterende å høre på! Lenke til kommentar
ChristianHL Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Den høyfrekvente lyden kommer når jeg kjører maskinen på størm-nettet uten batteri installert... Med en gang jeg setter tilbake batteriet i maskinen så kommer lyden bort. Blir vel for lite belastning / resistans eller'no til strømadapteret når jeg kjører uten batteri da sikkert... Case closed Lenke til kommentar
tuvmarke Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det jeg sliter med å skjønne er hvorfor har du tatt ut batteriet??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det jeg sliter med å skjønne er hvorfor har du tatt ut batteriet??? For å spare det for klattlading selvsagt. Lenke til kommentar
ChristianHL Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Det jeg sliter med å skjønne er hvorfor har du tatt ut batteriet??? Fordi maskinen er helt ny, og jeg gjerne vil lade batteriet over natten den første gangen jeg skal lade det... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det jeg sliter med å skjønne er hvorfor har du tatt ut batteriet??? For å spare det for klattlading selvsagt. Men batteriet slutter å lade når det er fulladet. Derfor kan jeg ikke skjønne at lyden i strømadapteret har noe med batteriet er i eller ikke, for den lades uansett ikke når den er full. Høyfrekvent lyd i adapteret har jeg også (har i 8600). Det merkelig var at den faktisk mistet den høyfrekvente lyden da jeg satt i batteriet Det er jo flott, men synes det er rart at støyen kommer når batteriet tas ut. Noen som har noen anelse om hvorfor? Lenke til kommentar
ChristianHL Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Ikke godt å si det der.. Har sendt en mail til Dell angående dette... Legger ut svaret jeg får her... Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Min strømadapter (produsert av Lite-On?) lager også en stygg høyfrekvent pipelyd. Det gjør den riktignok bare hvis den ikke er koblet til. Med en gang den plugges i maskinen, slutter lyden. Altså venter jeg bare med å plugge den i kontakten til jeg faktisk trenger den Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har også denne irriterende høyfrekvente lyden i mitt adapter til I8600. Det merkelige er at lyden forandrer karakter når jeg scroller med musa. Har vært i kontakt med Dell i dag og de sier det skal være sånn!? De gikk noe motvillig med på å sende ett nytt. Noen som har fått et nytt av Dell og blitt kvitt lyden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå