FuglFøniks Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Hei, har et problem; Jeg starter cs, og spiller i 10sek, da fyker msn'n min opp i 450/500!!! Dette er ekstremt irriterende. Har nettopp anskaffet oss ny router, kan det være noe med den? EDIT: Beklager hvis denne var feilpostet, skulle kanskje vært på Spill -----> PC, menmen... Mulig det kan ha noe med de 2 andre PCn her i huset, som er koplet på routern å gjøre. Oki, laggen er ikke borte allikevell Endret 19. februar 2004 av P@yNe Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 To andre pc'er som er koblet til? Laster/Surfer de? Stigning til 400-500 skyldes som oftest det. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 To andre pc'er som er koblet til?Laster/Surfer de? Stigning til 400-500 skyldes som oftest det. Begge de andre PC'ene er avslått... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Kan faktisk spille i en periode, så plutselig starter det. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Typisk virus/spyware egentlig. Prøv å kjør en scan med Norton og Adaware/spybot Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hva slags linje har du ? Hadde du så mange ms når dere hadde den andre ruteren ? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det skal ikke mye til for å forstyrre CS og oppnå lagg/ms... Innlegg nummer 900 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Før brukte jeg ikke router, bare jeg som brukte DSL'en. Den routern vi har nå er en 3Com trådløs kebab. Takker for svar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Kan hende at det er litt dårlig signal.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Bruker kabel selv.... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Noen som vet hva jeg kan gjøre/hva som er gærnt? Er liksom litt irriterende når du står å plaffer ned folk, også plutselig loker hele skjermbildet... Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Noen som vet hva jeg kan gjøre/hva som er gærnt? Er liksom litt irriterende når du står å plaffer ned folk, også plutselig loker hele skjermbildet... er du sikker på at det ikke er noen innstillinger i configen som er feil? kan vere noe der da men. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Noen som vet hva jeg kan gjøre/hva som er gærnt? Er liksom litt irriterende når du står å plaffer ned folk, også plutselig loker hele skjermbildet... er du sikker på at det ikke er noen innstillinger i configen som er feil? kan vere noe der da men. Nei, har kommet fram til at det nokså sikkert er routeren... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Det var routeren, skal bestille switch etter å ha hørt av en pro jeg kjenner (...) at det blir for mye "broadcast" eller no sånt.. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Ja det er nok routern, opplevde det samme selv når jeg var hos en kammerat. Det kan jo ha vært noen i nabolaget som koblet seg trådløst på routern da, med mindre du har kryptert . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå