Gå til innhold

Ny mobil, 3510 holder ikke lenger...

Anbefalte innlegg

Men hvilken skal jeg velge?

Vil ha en som koster, m/ abb. ca. 1.800kr./2.500kr.

Har tenkt på NetCom TALK.

Mobiler jeg funderer på nå er:

1. LG G7100

2. Samsung SGH-E700

3. Nokia 6220

Som dere ser er det en mobil hver fra LG, Samsung og Nokia. Jeg er egentlig veldig lei av Nokia, ettersom jeg har hatt 3 modeller fra dem. Men en i klassen min har fått den Nokia'en, og må si at den var stilig! :wow: Dessuten vil jeg ha noe som ikke så mange har (derfor LG..) Den Samsungen har jo også veldig mange. Men hvordan er telefonene? Noen erfaringer? Har lest testene på amobil.

Men hva synes dere?

pain

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er kjempefornøyd med min E700, men det spørs jo hva du skal bruke den til.. Jeg har aldri kobla mobilen min til dataen så blåtann har jeg aldri tenkt over at det ikke er på den, usa har jeg heller aldri dratt til så trippelband trenger jeg ikke. Bruker mobilen min mest til å sende SMS og MMS og å ta bilder med. Kameraet er jo digg da :thumbs: Eneste irriterende er kameralyden, bekreftelseslyden og det at pga. selvportrett funksjonen så tar mobilen ofte bilder mens den ligger i lomma/veska mi slik at jeg har endel svarte bilder å slette...

Lenke til kommentar

Hvis 6220 er aktuell, kommer jo 6230 snart, til samme prisen.

Ellers er ville jeg heller kjøpt Samsung E700 en G7100 ( E700 har ikke javasperre, og har dessuten TFT skjerm )

Også koster jo utrolig nok en P800 bare rundt 2000 med abb. ( Jeg betalte bare 1695,- for min med Netcom talk.) Men P800 blir kanskje alt for stor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...