Gå til innhold

Canon EOS 300D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh...det produseres over en lav sko, såvidt jeg har forstått, og selger som hakka møkk. Derav problemene med levering. Det kommer inn enkelte kameraer til fotobutikkene i ny og ne, men disse forsvinner fort ut igjen. Generelt sliter Canon med levering i Norge, av en eller annen grunn.

Jeg foreslår at du kjøper fra USA, kjøper fra en norsk nettbutikk, eller går i en fotobutikk og setter deg på venteliste, så får du helt sikkert et kamera før oktober. Kan aldri tenke meg at det er SÅ store leveringsproblemer.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte et kamera med objektiv hos underleverandør den 14. oktober, og den står fortsatt som åpen ordre med forventet levering 16. mars...! Noe som selvsagt er bullshit, siden den datoen har blitt pushet fremover 5-6 ganger allerede. Surt, siden jeg egentlig ikke har pengene lengre.. Blir skikkelig forbannet på Canon som ikke klarer å levere det de skal. Amatørmessig, spør du meg. Først går man ut og sier at dette er det nye salgsvåpenet deres og at det er det nye folkekameraet - og så klarer de ikke å levere!!!?!?!? :wow::scared::angry:

Lenke til kommentar

Det er Canon i et nøtteskall!!! Dette gjelder på alle produkter at de er sinnsyke dårlig på å levere noe, og service tiden deres er heller ikke noe å skryte av... Greit at de har bra produkter, men på så lang vente tid bør en se etter noen andre produsenter som er vel så bra!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...