magnus85 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Nå er tilbudet på 1240kr borte. Hva gjør jeg? Kjøpe nå og forsikre meg enn 8600, eller vente til det kanskje kommer et nytt og bedre tilbudet. Regner med de oppgraderer\fjerner tilbudet nå, for i skrivende stund kan jeg ikke gå inn på Dell I8600. Får bare velge Inspiron 5serien.. Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Slipper inn jeg, og får fortsatt rabatten (ja, har refreshed). Skal du ha en 8600 snarest mulig bestiller du nå, hvis du helst vil vente, så venter du, men vent en dag eller 3 til de har en ny "kampanje" gående. Alt i alt blir prisen omtrent den samme, men utstyret varierer litt. Vil du ha mer RAM, vent og håp 768Mb kampanjen kommer tilbake, eller til og med 1Gig (men følg med prisen da) Min er bestillt (på tlf), men har ikke mottat ordrebekreftelse Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Som oftest har de sånne kampanjer hele tida bare for at du skal tro du må bestille NÅ NÅ NÅ... Venter du noen dager får du vel "SUPER MEGA KAMPANJE-BESTILL NÅ" trikset på nytt Good luck - prøv eventuelt over telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå