b-real Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 koffør støte ikkje IE hore IE som ikkje støtta javax.swing? Noen som vet? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hæ?? E du full? Fatta ingenting ting av d du prøvde å si der jeg....hmm, kanskje d er jeg som er full. Jaja, anyway, omformuler deg! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Er ikke sikker, men muligens MS sin Java-engine ikke støtter Swing? Isåfall kan du vel laste ned Sun sin Java-engine. (hvis du ikke har skrevet feil kode da? :smile: ) Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Den JREen som er med nyaste IE er vel fire år gammal, så den støttar vel kanskje ikkje Swing. Er nok best å stikke innom java.sun.com ja. Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hvis du ikke har fått det med deg, så mistet microsoft lisensen til å "praktisere" java, eller å ha det med i IE eller.no for noen år siden. Så i XP er det ikke med. Derimot, kan du laste det ned fra internett fra MS sine sider eller.no, men da får du en eldgammel versjon av java som ikke støtter nye funksjoner... Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Det er slik at det bare er de nyeste versjonene av IE som støtter swing komponenter. Man må altså ha installert minst java 1.3.1 for at det skal virke. En mulighet er at du sjekker om vedkommende har java 1.3.1 eller nyere.Hvis ikke ber du han/hun om å installere det(link til sun). Hvis du bruker JBuilder 5 eller 6 tror jeg denne meldingen blir genenrert automatisk... Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Får det ikke til å funke helt med hverkan ie eller opera, begge bruker run time fra sun 1.3.1_02 (detaljer her http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=35&replies=0). Noen som får det til å funke? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Hm...ok...var bare et spm jeg kom med for en kompis...kan nada om java :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå