kristom Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Er det noen som vet av en guide til hvordan man ska lakkere et kabinett? Helst på norsk! Har et Chieftech Dragon Medium Tower som jeg ska lakkere svart. Noen tips? Endret 18. februar 2004 av kristom Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Google er da et bra sted å starte... Lenke til kommentar
imastard Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Google er da et bra sted å starte... Svak i engelsk? nok hets. ikkje alle er like stødige i engelsk, når det i tillegg blir tekniske ord som ein ikkje forstår er det betre å spørre enn å øydelegge kabinettet merkleg at du trengde to postar til å sei det. har høyrd att dette er det beste: 1. puss med sandpapir. (ikkje for grovt, ikkje for fint.) 2. rens over flata med td. white sprit 3. legg på 3 lag primer 4. legg på 4-6 lag lakk 5. klarlakk 6. eventuelt bone eller polere håper det hjelpte Endret 18. februar 2004 av imastard Lenke til kommentar
kristom Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 tusen takk!! da må jeg kjøpe meg primer i morgen... skal prøve å ta bilder underveis Lenke til kommentar
imastard Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 berre hyggeleg å kunne hjelpe Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 imastard: Ikke ment som noe hets, og jeg var litt trøtt (derfor 2 poster istedet for edit...). Men jeg mener at det er mulig å prøve å google litt før man spør om det ene etter det andre her... Jeg søkte selv, og fikk mange svar - der ingen av "guidene" innehold noe særlig mer avansert engelsk enn det man har fra ungomsskolen... Forfallet er over oss Lenke til kommentar
tixi Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det finnes også en nybegynnerguide på ok.no. Prøv der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå